|
|
|
|---|---|
|
Länk sökt en f11 ett tag nu runt 200.000:- Det jag haft som krav är komfort paket,skinnklädsel,panorama och dragkrok. Och helst nån annan färg än svart på skinnklädselen,men ändå inte en för ljus klädsel. Har fastnat lite lite för zimtbrun(stavning),men verkar inte alls så vanlig,speciellt inte på 520. Har hittat en som faller in inom ramarna som jag söker vad tror ni om den? | |
| spontant. manuell = svårsåld. saknar även (minst) sportstolar och sportratt som jag kan tycka bör tillhöra minimikraven. sen undrar jag om det inte är någon eftermarknadsframspoiler? den ser lite annorlunda ut tyckte jag. bra eller inte vet jag inte men kolla gärna så den inte blivit bytt därför den varit krockad eller liknande. | |
|
Det skiljer ju en del på den bilen som du har fastnat för med dina krav. Jag hade nog avvaktat. Lätt att falla för en snygg fin bil som det verkar vara även om den inte uppfyller dina krav. Tyvärr så blir man lätt besviken efter ett tag när glädjeruset lagt sej och man inte har de saker man "egentligen" vill ha. För övrigt verkar ju bilen fin men som bluetrain skriver känner jag inte igen den nedre delen av frontspoilern. Förmodligen någon stylingprodukt. Den är ju lite stylad så det är kanske inte så konstigt. falangen |
|
|
2015-09-01 Fordon redovisas som försäkrad med tillfällig försäkring som ägs av återförsäljaren. 2015-08-28 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av återförsäljare. Fordonet är anmält för avställning för trafik i Sverige. 2014-09-09 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av privatperson. Fordonet är anmält för påställning för i trafik i Sverige. Fordon redovisas som försäkrad med tillfällig försäkring som ägs av återförsäljaren. Inga lån rapporterade 2014-09-08 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av återförsäljare. Fordonet är anmält för avställning för trafik i Sverige. 2014-05-01 Ej längre rapporterad som leasingbil. 2014-03-12 124 037 Fordonet besiktat av Bilprovningen Värnamo, Sverige. 2011-04-04 I trafik första gången i Sverige. Ny ägare registrerad. Fordonet köpt som tjänstebil. Rapporterad som leasingbil. Inga lån rapporterade 2011-03-03 Fordon forregistrerad i Sverige med registreringsnummer FZO312 men ännu inte i trafik. Fordon redovisas som försäkrad med tillfällig försäkring som ägs av återförsäljaren. Fordonet besiktat i Sverige. 2011-02 Fordon tillverkad i Dingolfing, Tyskland. Baserad på information från 18 länder i Europa och Nordamerika falangen |
|
|
Hej,tack för era svar Automat kan jag leva utan även om det är fint men bmw manuella är inte dum heller. Sen att den blir mer svårsåld den dagen det blir dax att sälja,det kan jag leva med. falangen: vad är det som inte stämmer på den bilen med mina krav? Den har ju allt som jag efterfråga eller missförstod jag dig. Har ringt tidigare ägare av bilen nu,och det är han som monterat 20"+frontläpp från hamann och svarta njurarna. Inga konstigheter på bilen enl.han förutom att den extra läppen är lite skadad. |
|
|
Sportstolar skulle jag gärna ha,men utbudet med helskinn är inte stort. Speciellt inte om man ska hålla sig inom budget jag tänkt lägga. Är standardstolarna dålig i f11? |
|
|
Hade den komfort paket? I såna fall missade jag det,sorry :) Jag ska köpa en 528 xdrive -12 nu på lördag med sportstolar i halvskinn och dom stolarna är just dom jag ville ha. Jag tycker dom är riktigt sköna. Tror inte standardstolarna är dåliga alls men man blir lite mer omsluten i sportstolarna,lite lyxigare utan att för den delen bli fastkilad som jag upplevde det i 3 serien av 2014 års modell. (är iofs något bred över axlarna) Comfort stolarna ska ju vara helt underbara sägs det men har aldrig suttit i en sån. Vad jag vill säga med det här är att om du har möjlighet så testa de olika stolarna hos någon handlare. Jag har idag en e39 525 -01 med standard stolar och det har funkat i 10 år inklusive en långresa till Italien. falangen |
|
| de är helt klart på en mkt bättre nivå än säg standardstolarna i 3serien (e9x, f3x) som är förvånande okomfortabla, så inte dåliga på ngt sätt i femman. Om du har möjlighet så bör du iaf prova. Sen finns som du kanske vet "komfortstolarna" som är ännu bättre eller iaf har mkt fler inställningar (sportstolarna saknar bla möjlighet till svankstödsjustering), skulle dock tippa på att de är än mer ovanliga än sport på 520 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.