|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Jag är mest förvånad över att så många väljer M-sport till 320d. | |
| För att msport är ett krav för att få estorilblå lack! | |
| Knappast därför, då "alla" man ser ändå är snikvita.. :) | |
| Beppo; du kan få din BMW i precis vilken färg du vill , m sport el inte , men billigt blir det inte :) | |
| De är ju kanske för att bilen blir mkt snyggare.. Varför skulle man INTE välja det till just en 320D? | |
| Hur är det nu med detta? Ett måste att välja till spotautomaten till 535d eller snarare totalt onödigt? | |
Verdi |
Onödigt tycker jag. Men spaken är snyggare och kostar bara 2 papp. Kanske en rolig grej? |
|
Har typ denna önskelista nedan men tillåter bara mig själv att välja för typ 4-6000:- totalt. Som ett barn i världens största godisbutik som bara får välja en sak. Omöjligt. :) tonade rutor 4000 sportautomat 2000 backkamera 4500 adaptiva xenon 6300 instrumentkluster 1500 digital display 5900 extra 12v 600 alu-panel 4200 |
|
|
Ta backkamera eller möjligtvis xenon. Det andra är helt onödigt eller går att fixa i efterhand. |
|
| Ja, resonerar på liknande vis. | |
|
Ta tonade rutor om kombi och alulister! 12V är bra om du använder kylväska! |
|
| Förresten, skön bil och häftigt motorval du gått för. Kommer bli kalasfin oavsett var du lägger de sista kronorna | |
| Var inne på tonade rutor först men blev besviken när jag såg hur klen toningen var jämfört med tex audis. | |
| Hoppas verkligen det daagis, har ju inte ens kört den... Känner mig dock ganska trygg med den mineralgrå, fin som sjutton. | |
| Är nog en bra chansning. Hämtade min 330i i måndags, hade inte provkört den heller men är supernöjd. Mineralgrå också😀 | |
| Kul! Proauto? | |
| Bilder på din? | |
|
Stämmer bra Länk |
|
| Riktigt najs. Några bilder i dagsljus. Köpte du av Janne eller Danne? | |
|
Har inte hunnit med några foton i övrigt, mycket jobb och stress denna vecka. Köper av Janne, har en bra relation där. Danne är med bra ska tilläggas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.