AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.512

540iA Touring årsmodell -00 värde?

Sida 2 av 2
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
DZ: Du vet min ståndpunkt, du förlorar 10-40k på byta vagn hur du än gör. Inget personligt men det är vad jag tror gäller denna vagn. Sen kan man resonera hur mycket somhelst kring just denna fina Individualbil men verkligheten är inte så kul alltid. Jag tog väg min från fölrsäljnign för jag ansåg att jag inte fick vad jag tycker den är värd. Åker ett par tre år till och tar värdetappet den dagen jag tröttnat på 540kompen.
Mvh
Asken
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Gasar-Magnus: Medelsvensson får resonera hur han vill, han kommer ändå aldrig att fundera på min 540... =)

roadZter
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Danne: Har du satt ut bilen på annons än? Vore kul att se lite bilder på pärlan
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
DanneZeta: Papphammar inser att ett misstag har begåtts...
Just nu funkar tyvärr inte Gebrauchwagenbörse på Länk så jag kan inte ta fram nya länkar. Prova själv och knappa in de alternativ som stämmer på din bil (miltal/årtal/utrustning/etc.)

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Tyvärr blir väl tappet ännu större ju närmare vi närmar oss nya 5an också. Kan ju bara nämna att en polare köpte en klockren M roadster så här på höstkanten för 215,000 med 3000mil på mätaren.

Lycka till med försäljningen.
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
wolv: Nope, ingen annons ännu. Det är inte säkert att jag säljer pärlan... vi får se. =) Här finns några bilder i alla fall: Länk

roadZter
DZ:Jo, men du vet även BMW -män kommer til vägskälet:

Fet bil,jetset liv, tjejer, party hela veckan

eller

Villa,fru,kombi,barn,bingolotto, hund
hahahaha

Skall vi satsa på 10 veckors lotto du och jag så vi kan kombinera: Fet BMW, fet villa, snygg(are??) fru, jetsetliv??
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
acey: Det kan stämma det du säger, men då krävs en helomvändning av majoriteten när det gäller Bangles nya design... Jag vet två som gått från BMW's traditionella och klassiskt designade bilar till Merca det senaste året på grund av avsmak inför nya 7-serien (en från E38 och den andre från E39). Har jag riktig tur så kanske värdet STIGER på E39! ;)

roadZter
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Gasar-Magnus: Oddsen är för dåliga, nästan lika "stor" chans att man får ärva av någon okänd miljardär... Behåll din lagom feta BMW, behåll frugan, lägg dina lotto-pengar på en film med Ron Jeremy i stället, där finns säkert många fina tjejer med. =)

roadZter
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Danne: Hehe jo det kanske finns en sådan risk ;) Dock tycker jag att de senaste bilderna på nya 5an ser helt ok ut :)
DZ: det är väl så det får bli är jag rädd...
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Asken: "300+ då har folk så mycket pengar att de köper nytt." Är din kommande X5'a ny eller kostade den under 300'?! ;) ;)

roadZter
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Under trehundra när jag är färdigförhandlad....
Asken
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.