|
|
|
|---|---|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Är detta ett vettigt alternativ till en E60?? Tycker det är så mycket både skitfel och kostsamma fel på E60/61 modellerna :/ Länk Tacksam för tips :) |
|
Det håller jag inte med om, E60 är pålitlig. Pre facelift W211 som har SBC är inget jag går i gång på speciellt inte utan V8. Känns dyr, men det är väl delvis miltalet. Stephan |
|
|
Ej riktigt skinn-MB TEX Sales designation: E 280 [MODEL_IDX = 0] Order number: 0 5 569 61017 Delivery date: 09 12 2005 Market: AG,Europe Production order: N Paint code 1:775U - BRIGHT SILVER METALLIC CLEAR COAT PAINT Paint code 2: Paint code 3: Paint code 4: Paint code 5: Equipment:131A - MB TEX-LEATHER, TWIN/ARTICO - BLACK/ANTHRACITE |
|
|
MB är klart mest prisvärd idag (utan hänsyn till priset på denna bilen). Suverän att åka långt i. /wmt |
|
|
Kolla om bilen åtgärdats för problemet med felaktigt härdade balansaxlar. Har för mig att årsmodeller innan 2007 är drabbade. ------- //Lövet |
|
| Stämmer Lövet! Kan bli en dyr historia om det inte är åtgärdat. Var en del elektronik bekymmer även innan facelift kom 2007. | |
| Allt som börjar på e6x ska man va mer försiktig med. Pålitliga nej. Dyra kostsamma fel ja. | |
|
Yep, motornumret är på fel sida gränsen för när balansaxeldrevet kan vara felhärdat. Berör kanske bara 20 % av produktionen, men det är tillräckligt när det rör sig om en 60.000 kronorsgrej... Jag hade hoppat den om det inte är fixat, vilket det antagligen inte är vid det miltalet. Den har 7G-tronic låda och de kan vara lynniga, speciellt på en så pass tidig bil. ATF:en ska vara bytt - av någon som begriper sig på det - kring detta miltal eller annars efter max 5-6 år. Ganska klent utrustad också, men det är ju som bekant en smaksak om det är bra eller dåligt när bilen börjar bli äldre. (Själv tycker jag inte sportpaket passar på en 211:a då det inte är en sportig bil till att börja med.) |
|
|
Kanske är en bra bil,vad vet jag?? men den är ju så jala ful!!! Klabbarparn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.