|
|
|
|---|---|
|
Behöver byta vevhusventilationen till E46:an 328 i från 1999 (tillv. 1998/10). Tips på var man kan köpa ett kit till bra pris med vettig leveranstid? Söker cold climate-varianten. Har hittat ett bra kit på e-bay men priset drar iväg till 1750 :- med anledning av hög dollarkurs och fraktkostnad: Länk Alla tips mottages tacksamt. Har de OK pris på BMW Sverige kanske? | |
|
Hittade följande för 100€ + 10 € i frakt om någon annan söker. Inte OEM men verkar ha OK kvalitet. |
|
| Länk? | |
|
Ja, se den föll ifrån. Länk |
|
|
Det går inte att köpa något från USA längre. Tyskland har funkat mycket bra att beställa från, man behöver söka på ebay.de annars hamnar man bara på USA sidor. /FAF |
|
| Första länken är till ebay.de :). OT: Fick hem vanos tätningar (Beisan) från staterna i måndags, funkade fint. | |
|
Första länken är inte till ebay.de...... Vad kostar kittet på BMW? |
|
| Samma annons finns på .de. Råkade vara från .com. | |
| Länk | |
|
Här är ett från Tyskland. Ingen tull. Länk Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| olaO: Ser inte ut att vara Cold Climate. | |
|
Länk Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Kane, det tycker jag nog det ser ut som med den isoleringen ;-) Står det i texten också. De vanliga brukar se ut så här: Länk Johan B, om man köper det del för del vilka artikelnummer behöver man? Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| olaO: Du har rätt! | |
|
Ola O, i länken som Clintan66 angav, finns BMW-art.nr. lite längre ner i annonsen. Man får plocka alla dem och sätta ihop ett eget paket. Annars får man kika i realoem.com Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.