AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
13.020

Lågmilad Z4 M / M3 E46?

Sida 2 av 3
We
2.000
Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Då är det är jävla skillnad, trodde du menade dom ursprungliga RS:en.
In
2
Interlagos coupe
Z4 M Coupe-07
Kommer lägga ut min bil som gått ca 3500 mil i början av nästa år. Interlagos blå Coupe med BBS Lemans och lite Evolve-prylar monterade. Så håll ögonen öppna ni som letar efter en mint M coupe med låga mil.

Hej,
Svensksåld? Skicka gärna bilder till mig. Jag letar Z4M eller M3 till 2016.
Kommer inte att köpa ngt förrän till våren. Krav svensksåld och under 5000 mil.

Mvh
Mathias
In
2
Interlagos coupe
Z4 M Coupe-07
För din del snubblar det på att den inte är svensksåld, tyvärr.
Du har PM
Ok, tack för att du svarade. Lycka till med försäljningen!
Någon som tröttnat på sin S54? :)
Den grå Z4M som var ute på blocket såldes ju väldigt fort. Kanske att priserna är på väg upp även på den svenska marknaden. Kollade nu på annonser i Tyskland och lågmilarna ligger ute för mellan EUR 34 000 och 56 000.

Mvh Johan
Priserna må vara höga i tyskland, men många av bilarna har legat ute länge.

Nu är det ju felstyrt men i England så kostar de typ hälften så mycket som i Tyskland :)
Jo, så är det ju alltid. De dyrare objekten ligger kvar länge och måste förmodligen ner i pris för att överhuvudtaget bli sålda. Men det jag noterar är att prisbilden är betydligt högre nu än för 3 år sen. Minns att jag kikade på några extrema lågmilare (1500-1800mil) som då låg ute för ca 30000 EUR.

Mvh Johan
Interlagos coupe: Kollat din inkorg?
Någon som känner till den här?

Länk
em
906
em3
M3 cab -03
Nej Phoenix M3, känner inte till den, men,

älskar mitt "ex" mer och mer! Nu nybesiktigad, med en lyrisk besiktningsman ( säger kanske inte så mycket, men..).

Den är en CAB, vilket jag valde ( trodde du var ute efter en coupe!!?). Dom flesta runt om mig tycker den är "super", jag ser några små bucklor, och en repa i lacken, perforeringar/små stenskott på skärmkanter och speglar, i övrigt mycket fin för en 12-åring på 9800 mil. Jag tycker att det som är normalt slitage, och inte skadligt, kan få vara patina på gjorda mil! Givetvis kan man göra en helomlackning, men det kommer nya stenskott, om den inte bara står som "show-car".....

S54, den sista raka 6:an utan turbo, med grym karaktär, kommer jag inte att lessna på, inte under det närmsta tiden, iaf. Det är min första BMW, faktiskt, och hittills jättenöjd!!!

Jag hoppas du hittar ett bra ex att återvända i S54, om du är sugen!!!! Börjar det bli lite ont om bra, riktigt bra ex?

Lycka till!!!!

mvh

em3
Verkar vara svårt att hitta fina bilar så får kanske sträcka mig till en cab med :)
em
906
em3
M3 cab -03
Ja, jag har inte heller sett så mycket av S54:or med kvalitet ( främst mil och historia.....). Det börjar kanske tunna ut i leden, ändå gjordes ganska många, och en viss del landade i Sverige + senare import.

Cabbar är nog generellt bättre skötta, och mindre vinter- och buskörda, men det är bara generellt.

Igen, lycka till, kul om du hittade en pärla någonstans, nu minskar väl utbudet och intresset, men till våren blommar det igen!!! :)

em3
Väntar svar på två stycken Z4 M också :) dock verkar de ha glömt mig :)
Visa användare
184
Kalle m3
G32 640i GT beställd
535d Xdrive M-sport -16
520d Xdrive Touring-14
M3 -09 Cab
Jag har en M3 CP-05 8500 mil som jag tänker sälja. Få ägare och mycket fin. Carbonsvart men idag folierad vit. Hör av er om någon är intresserad.
Är skeptisk till foliering?
Hur lätt får man dit/bort folieringen? Skär man inte i skarvar osv? Risk för skador på lack?

Varför folierade du den?

Men visst, skicka gärna info till:

Johanssonfi@mediamarkt.se
Visa användare
184
Kalle m3
G32 640i GT beställd
535d Xdrive M-sport -16
520d Xdrive Touring-14
M3 -09 Cab
Jag ville ha den vit, helt enkelt :). Firman som folierat den tar bort folien på min bekostnad om det är aktuellt.

Jag kan maila över lite bilder till dig.
Maila över bilder + info om bilen är du snäll :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.