AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
13.022

Lågmilad Z4 M / M3 E46?

Sida 1 av 3
Finns det några kvar?

Coupéer pratar vi då, inte cab :)

Jag är sugen, saknar S54an :)

Är nog lättare att hitta en lågmilad Z4M coupe än en lågmilad M3. De flesta Z4M ligger ju mellan 3000 och 6000 mil som dyker upp på annons. Finns ju en blå på blocket just nu med dryga 6000 mil.

Du hade väl en fin förut så antar att kraven är höga om du skulle skaffa en igen.

Mvh Johan
Jag mailade på den blåa så får vi se. Är inte jätteförtjust i Interlagosblått men med tanke på det skrala utbud så får man väl ta vad som finns typ :)
Länk

Kan du leva med SMG så...
Fin men svindyr :)
Du borde veta att rätt objekt när det gäller M-bilar kostar muchos pesos ;)
ph
129
phiiim
116i F20 -15
135i E82 -08
325i E90 -05
Schyst tilläggsinfo på m3e46:an som är helbilsgodkänd annars:
SKYDDSBUR
TAK AV KOLFIBER
ORIGINAL AVGASSYSTEM FÖRSETT MED SLUTDÄMPARE MÄRKT: E3 ICEE0359172
SÄNKNINGSSATS: KW AUTOMOTIVE, TYP 362 20 825
em
906
em3
M3 cab -03
Liten fråga kanske, Phoenix M3, du går ut i stor stil, och frågar efter "top of the line", för det finns nog inte så många, som är så fina som du är ute efter. När någon dyker upp, "dyker" du direkt på pengarna. Vad förväntar du dig, egentligen? Det finns nog ganska få som passar din spec., och då får du nog räkna med att lägga upp rätt stora pengar, eller vad hade du trott, när du skapade tråden?

em3
Ja det kanske blev lite tokigt, men tycker 290 för en E46 är i dyraste laget och jag är inte överförtjust i alla modsen på den silvriga.
em
906
em3
M3 cab -03
Urvalet är nog ganska begränsat, kanske finns din "pärla" i Tyskland? Lycka till, iaf :)

em3
Tack :)
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
"Competition modellen är mer ovanlig en brodern Csl".....eller hur.
Kanske någon vill sälja sin bil lite senare i höst till ett bra pris. Bara att hålla utkik på annonser. När det gäller Tyskland så tycker jag mig ha märkt att Z4M är generellt dyrare där än i Sverige för tillfället. En del kan väl förklaras av eurokursen men tycker lågmilarna verkar ligga kvar på i stort sett samma nivå som när jag letade bil för 2-3 år sen.

Mvh Johan
Dyrare i Tyskland än Sverige nu..

Är det någon som tröttnat på din bil så är det bara att skicka ett PM :)
Svårt att tröttna på Z4M men det brukar trots allt ligga ett par på blocket vid varje tillfälle. Härom dagen kom det ju upp en ny så nu är det två till salu.

Mvh Johan
Visa användare
23
TETOVA
Bmw 335i(E92) Performance
Hej Phoenix M3, min chef på jobb har en z4m. Han har haft säljtankar ett tag. den är interlagos blå, 19" bbs rs original , H&R sänkt, eisenmann avgas. den har gått ca 5200 mil, han har själv hämtat bilen från Tyskland då den gått några 100mil, så han är enda ägaren i Sverige.

Om det är av intresse så an jag prata med han, och få mer info
Kanon, be honom dra ett mail till mig :)

johanssonfi@mediamarkt.se
We
2.000
Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
@TETOVA: Nu blir jag nyfiken. 19" BBS RS, är det Super RS du menar eller är det en felskrivning?
Sani: "Competition modellen är mer ovanlig en brodern Csl".....eller hur.

Helt korrekt uppgift om bara ägaren specificerat "Europamodell".

M3 CSL LHD 841st
M3 CSL RHD 542st
M3 CS LHD 326st
M3 CS RHD 275st
M3 CS NA 2410st

Länk
Be
1.778
Beolab
M3 SMG II Individual -04
413hk / 440Nm @ 8800rpm
Köhler Racing
VAC Motorsport

E91 M-Sport -08
Schrick 12,5mm lyft
206 hk @ 7300 rpm
Bor man i småland ska det vara billigt, billigt, men i toppskick eller hur Philip =)=)=)

Avvakta en smula, det låg en carbonsvart man. ute som endast hade rullat 3000 mil i skåne helt org för 220k , vet inte om den ligger kvar dock..
Visa användare
23
TETOVA
Bmw 335i(E92) Performance
nej. det är BBS RS GT,

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.