|
|
|
|---|---|
|
Har bestämmt mig för att renovera min turbin. Den har monterats i min nya låda från min gamla och låter tyvärr inte frisk. Så en renovering är ett måste! Tyvärr verkar det dött lopp att hitta en begagnad. Bilen i fråga är min 740 -95 e38, med 5vxl adaptiv låda. Ingen som vet om vart en begagnad kan finnas(förutom bildelsbasen)? Så jag vill ha namn och telefonnummer till duktiga renoverare som inte kryddar priset så mkt.(förhoppningsvis) Har sökt, men hittar inget vettigt. Hoppas på svar MVH Tobias PS någon som gjort liknande och vet slutnotan? Har fått ett pris på 3000:- än så länge DS | |
|
Tjenare tobbz! Prova och ring till EAT i Osby.Vet inte om han kan hjälpa i detta fallet,men det är en jäkel på automater.Vet folk som gjort mycket turbinjobb där, fast mest till jänkare.Skadar ej att prova,hör av dig om hur det gick. MVH.HAPPY |
|
|
HAPPY! Tack för ditt svar, honom ska jag ta kontakt med, du hade inget nummer? Annars får jag leta mig fram. Har han gjort turbinjobb förut vet han ju vad det handlar om i alla fall. Låter kanonintressant. MVH Tobbe PS INgen som kan hjälpa mig med att ta reda på om convertern i en 540 -94 e34 är samma som en converter i en e38 -95 som jag har. Har nämligen hittat en sådan. Skulle vara grymt om den passade. BMW i KArlstad sammarbetar tyvärr inte med mig och min "importbil" :( |
|
|
enligt BMW's resdels lista så är det olika converter på 540 och e38 -95 sen på e38 -95 så är det olika om det är m60 eller m60/2 mån 9/-96 kom det en tredje det va vad jag hittade lite snabbt H/Pasi Länk Turbo är diesel förunnat!!!!!! |
|
| Tel 0479-72255.Lycka till tobbz. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.