|
|
|
|---|---|
| som rubrik så vill jag veta hur man kopplar om så blinkers lampan lyser samtidigt som parkering ljusen fungerar ( angeleyes ) har en e39 med Facelift lyktor . Tack på förhand | |
|
Kan de va något Länk there can be only one |
|
|
Sedan så får man inte ha det så! Du lär snart bli stoppad av farbröderna! Då är dom vakna när dom ser något sådant! Klabbarparn |
|
|
Sedan så får man inte ha det så! Du lär snart bli stoppad av farbröderna! Då är dom vakna när dom ser något sådant! Klabbarparn |
|
|
Varför skulle man vilja ha orangea lampor lysandes konstant? Ser ju fullständigt bedrövligt ut. ------- //Lövet |
|
thekinglives |
Med BMW Scanner 1.4.0. Kan du fixa detta, så slipper du kludda med reläer och trådar. Löfgren: Läste du fel??? trodde du det stod, "Vad tycker ni om orange sidoljus? Detta är tråkigt med detta forum. Teknikkunskapen lyser med sin frånvaro, men ändå ordbajsar vissa sönder allt i alla fall... |
|
På min gamla 2002-69 gjorde jag detta. Enkel el och så. Kopplade från D+ på generatorn (över relä) direkt till blinkers istället för jordkabel, jordas genom blinkrelät så att det lyser konstant. När du fäller blinkersspaken kommer + i pulser. Då slocknar lampan ist för tändas. Blinkar som Vanligt. Vet inte om det funkar på modern el, men då funkade det. Mvh Jonas B |
|
|
ps då blinkar det: fram, bak, fram, bak...... Likt en buss. Mvh Jonas B |
|
|
Tack för hjälpen alla! Ska nog testa att gå in med dator då så man slipper koppla om osv ! Någon som vet om det går med antingen en bosch dator eller delphi ? Har nämligen tillgång till dessa på jobbet . ? Och löfgren tur att ingen tvingar dig att ha dina blinkers lysande då ! Tack på förhand ! |
|
|
Det går inte med Delphi, tror inte det går koda nånting med den på e39.. Har inte sett några alternativ än iaf :p BMW scanner är inte så dyr att beställa ;) jag har en på ingång till Fagersta =) |
|
|
thekinglives: Teknikkunskapen lyser med sin frånvaro, men ändå ordbajsar vissa sönder allt i alla fall.. ++++++++++++++++++ kunde inte sagt de bättre själv..den ena medlemen vet ännu mera än den andra.. därför man,och säkerligen andra oxå för den delen,skriver färre och färre inlägg... kommer ihåg när sidan var ny,då var det 0 % allvetare/besserwissers.. trevliga inlägg och härlig atmosfär nu är det typ www.samhall.se vem fan bryr sig om farbröderna..skulle dom stoppa dig,så lär du ju inte få livstids fängelse, |
|
| finns 2-3 prg som kan fixa det utan problem | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.