|
|
|
|---|---|
|
Vet någon om nåt företag fortfarande säljer BMW parallel replikorna i 19"? Eller om någon är sugen att sälja? Jag fick tag i nåt företag i England som sålt dom men de slutade med det för 3 år sedan. Det är dessa jag menar. Länk | |
|
Jag skulle också vilja ha några sådana, men 18 tummare till min F11. Har kollat runt lite men inte hittat något! Vill ju ha den snygga fälgkanten!! Klabbarparn |
|
|
Jag har dessa i 19" (replikor) och köpte dessa från Wheelfit förra året. Var in på deras hemsida men kan inte hitta dem nu. Du kan ju alltid ringa och fråga om han, vet kanske någon som har. Niccew |
|
| Fint med djupa hyllor! | |
|
Letar du fortfarande? Finns ett par här, dock 18" men det kanske räcker.. Länk |
|
|
Nuså, fick tag i några och har helrenoverat dom. Riktning, svets, svarvning och sist 25timmars polering :) Blev såhär på min manuella 540. Länk Länk Länk |
|
|
Sjukt fin bil, passade grymt bra med dom fälgarna! Noterade att du har den gamla ratten, kom inte den nya med faceliften (din är en -01a eller hur?) Skulle bli ett stort lyft om du bytte till den nyare enligt mig! =) Mvh // Gustav Busch – Länk till bilblogg |
|
| Tackar! Japp min är en 01 om man kollar på tillverkningsdatum men de hade väl några gamla rattar kvar :) tror inte det blir nåt byte den närmaste framtiden iaf, finns alltid andra saker är mer akuta och har jag en annan sommarbil som ska ha sitt också :P | |
|
Haha ja det är ju så (Y) Mvh // Gustav Busch – Länk till bilblogg |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.