|
|
|
|---|---|
teposen |
Här kommer ännu en tråd som handlar om köpråd. Har idag en v60 d5 awd auto -11 med typ all utrustning, men vill byta ner mig till en något billigare bil men framförallt mindre i storlek. Kör bara ~1500 mil per år. Har innan dess ägt en chippad 118d -08 med typ noll utrustning. Kikar på årsmodeller 2009-2011 så risken för kamkedjeproblemet förhoppningsvis är minimerat. Så vilket utrusning är ett måste? Och vad kan man skippa? Det jag vet att jag vill ha idag är följande: M-sport (ratt, stolar, chassi mm) Farthållare Hifi-systemet Comfort Access Xenon Elspeglar Larm Clima Hur är det med sportstolarna, finns de i både tyg/läder samt manuell/el? |
|
Hur mycket hade du tänkt att ge för bilen? Ska sälja min 120d men det är en F20 Sport Line med m-sportchassie. Övrig utrustning som du nämner har den fast Harman kardon istället för vanliga hifi. Sportstolarna finns i tyg, halvskinn och helskinn. Manuell eller el. |
|
teposen |
Tack för svaret men har väldigt svårt för utseendet av F20. Verkar vara en riktigt trevlig bil annars. |
| Är det ok med 2 dörrars så har jag en fin 118d till salu, annons finns här på börsen. Priset går att dusskutera hör av dig om du undrar något mer. | |
|
Räcker nog gott med de du nämner själv. Bara med M-sport följer det ju med en del. Om man vänder på det hela. Saknade du nåt när du hade din 118 förut? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.