|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet om sachs har några stötdämpare bak till e-61 med m-paket. Eller av något annat märke än sachs som har oem kvalité och motsvarar m-stötdämparna. | |
|
Här kan du kolla det:Länk Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Ser ut som de heter SACHS 310 497. Men dubbelkolla själv också. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Jag var in och tittade där samt på några fler sidor . Det som förbryllar mig är att på realoem finns tre uppsättningar av dämpare bak På e61:an standard , sport och m-tech. Jag vet inte om dessa sachs 310 497 motsvarar sport eller m-tech. Eller vad skillnaden är orginal på sport och m-tech. Sachs 310 497 kanske är ersättare för båda dessa dämpare. Mvh/micke |
|
|
Jag trodde inte det var någon skillnad alls. Men tittar man här så skiljer det sig... Länk Den som heter sport motsvarar Sachs 310 497 Så frågan är vad din bil har för utrustningsnummer på fjädringen S704A eller S226A Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
På bmwvin står det att jag har 704 m-sport suspension. Då kanske inte sachs har någon motsvarande för jag kan inte hitta någon på nätetet. Trodde det var sachs var orginal leverantör av dämparna. Mvh micke |
|
| E61 har väl luftfjädring bak? | |
| Det stämmer men luftbälgarna ersätter fjädrarna, inte dämparna . | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.