|
|
|
|---|---|
cc |
Funderar på att köpa mig en 528i 99a bilen har gått ca 5000mil skinn,klima, cd, rollo, mm imp från BMW Tyskland handlaren vill ha ca 190 000 är detta ett bra pris? Tacksam för svar.. |
|
Hejsan, jag tror att det är ett ok pris. Bilar med så lite mil brukar kosta vara lite dyrare än en med 10000 mil. kolla tyska prislistan på www.schwacke.de för att bli helt säker. Simon |
|
cc |
Förtydligar mig själv en aning, köper bilen ifråga från en Svensk handlare som har den hemma.. |
|
Priset är av jag kan bedöma bra! Skulle känna mig nöjd om jag fick en 528i -99 för 190000 kr! På det företaget där jag jobbar kan det nämnas att vi sålde en 528iAT -97 för 209.000:-(begägart pris: 219.000:-), även den import samt fullutrustad/servad. Jag vet, det låter galet men sant... ///Tomas 528i -86 |
|
|
Kolla upp milen bara, kostar 200 kr på BMW. Den verkar lite väl billig, eftersom lågmilare brukar kosta lika mycket som i Sverige. |
|
| Vill nog bara säg att det verkar lite väl lurt med den bilen så kolla upp milen och kolla efter lackskarvar för den har kanske varit krockad. Köpte själv en 523i fullutrustad utan skinn fast med sportsäten som är en 99 och gått 6900mil och jag fick ge 209000:- för den fast den var i superduperskick genom en handlare som var och hämtade den i München. | |
|
Danne523: Köpte du den av Ludwigs bilar i Partille? låter nämligen som exakt en sådan som vi hade inne för ett tag sedan...är bara lite nyfiken. ///Tomas 528i -86 |
|
|
Tompas: Nä jag inhandlade den hos Europabil i Askim. /*Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.