|
|
|
|---|---|
|
takluckan drar inte tillbaks innertaket när jag tiltar luckan i vädringsläge, utan det låter som något kuggar över då. vilka delar delar är det som ska bytas då? haft isär det här för några år sedan och vad jag kan minnas så var jag inte så imponerad av konstruktionen då, men tänkte jag skulle försöka fixa det nu om det går... gäller e31 -92 | |
|
Jag har gjort samma grej och det är en plastrand med tänder som slits ut - som du säger konstruktionen är inte så imponerande. Länk Det är del 12 som krånglar eller är sönder, det är lika bra att byta del nr 14 också och om du köper 10:an så har jag för mig att du får nr 14 också. Dock finns de inte kvar längre i produktion. Det finns inga kvar i Europa heller när jag sökte. (Jag har en stående order sedan 2012 så jag är hyfsat säker på att de inte finns kvar längre nämligen). Dock lyckades jag hitta dem på något som heter Penske Parts i USA. Där fanns det tydligen kvar i lager så jag hade lite tur. Dock har jag en del överblivna grejer som jag kan sälja. Dock ej billigt. |
|
| tack,blir att söka efter delar kommande vecka. | |
|
delar beställt via M-bilar. alla delar fanns på lager, dock i tyskland. |
|
|
Åh, trevligt. Kul! Grattis! |
|
|
fick delarna idag,och mycket riktigt så om man beställer partnr. 54 12 1 940 975 samt 54 12 1 940 976 (höger och vänster) dvs del.nr 10 då ingår mycket riktigt del 12 (tooth rack 54 13 8 108 869 /54 13 8 108 870) priset för dom förstnämnda är 818:- respektive 918:- vilket bör åtgärda felet då det är ju kuggarna som rappar över. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.