|
|
|
|---|---|
|
Hallå, jag undrar om någon beställt olja från denna sida nyligen? Anledningen till att jag frågar är att jag själv tänkt göra det men hade en fråga om frakten och har inte fått tag på dem. Ingen svarar i telefon samt att när jag skickar frågan i kontaktformuläret får jag direkt tillbaka till min epost (som junkmail) att det inte gått fram. Någon med erfarenheter? | |
|
Står tydligt angivet på startsidan om du scrollar ner lite...! Upp till 25 kg kostar 16Euro till Sverige. Jag har handlat från dem och det gick smidigt med paypal och frakten tog knappt en vecka (beställde på en torsdag har jag för mig och fick paketet på tisdagen veckan efter om jag minns rätt). Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Tack Johan för svar. Jo, jag såg att det kostade 16 euro upp till 25 kg men undrade om man kunde beställa mer än så då det inte fanns något sådant fraktalternativ. Alltså när jag hade lagt 40 liter (Aral) i varukorgen så kunde jag ändå bara välja "upp till 25 kg". Det som gjort mig konfunderad nu är dock att det inte går att få tag på dem. Jag ringde faktiskt för en vecka sedan och då svarade någon kille men då de inte pratade engelska blev samtalet kort då min skoltyska inte är den bästa, jag provade då att mejla men har som sagt inte fått något svar och nu svarar de inte längre i telefon. |
|
| Har beställt därifrån, inga problem. Snabb och korrekt leverans. Bra priser både på olja och frakt. | |
|
Tack för svar. Får se hur jag gör. Mvh Jesper |
|
|
Tror de är dåliga att svara på mail, jag mailade dem och frågade om de hade LT71141-olja till BMW-automatlådan i min E39:a. Fick aldrig något svar av dem, men fick svar från Levoil.de. Dock är motoroel100 seriösa, jag beställde olja och filter mm. från dem och då hade de glömt att packa ner ett filter (beställde två likadana) - mailade dem om missen och några dagar senare hade de betalat tillbaka summan för ett filter via pay-pal. Fick dock inget svar på mailet, bara återbetalningen... Med vänlig hälsning Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Ok, jag förstår. I det här fallet lyckas jag dock inte ens skicka mejlen. Det hela är ju egentligen en skitsak, jag kan ju bara köpa oljan på levoil.de om jag är orolig men jag blev lite intresserad av varför de inte går att få tag på. Jag provade att skicka via deras formulär nu igen ikväll och fick tillbaka ett mejl direkt där det stod bland annat följande: "The original message was received at Sat, 22 Aug 2015 22:09:38 +0200 (CEST) from host crammer.store Subject: Ihre Nachricht an uns Mail delivery to the following recipient has finally failed: info@autoshop-en.de Last reason: 550 5.1.1 Explanation: host mail.webpage.t-com.de [194.25.134.97] said: user unknown" Jag provade också att skicka ett mejl till info@autoshop-en.de och fick motsvarande svar. Jag hittade dock två andra mejladresser på sidan som jag mejlade till, får se om jag får svar. Mvh Jesper |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.