|
|
|
|---|---|
|
Hej, skulle vilja få mina downpipes monterade på min bil, 335i coupe E92 N54. Har ringt runt till lite olika verstäder men de flesta säger att de inte kan hjälpa till med det. Har fått tag i 2-3 st som eventuellt kan men de har lång väntetid. Någon som vet någon verkstad eller någon kunnig som kan göra det? //Marcus | |
|
Stertman motorsport, nynäs CE motor, tyresö Supramannen racing, åkersberga |
|
| Återigen...Stjärnans Bilteknik. Micke som är delägare har byggt "ett antal turbomonster". Han hade en M5 E34 med Turbo på dryga 900-kusar, man kan se den bilen "in-action" i nån sån där "M5board.com film". Utan tvekan en av Stockholms mest kompletta verkstäder, allt från vanlig service till "bygga ovanliga bilar"... Länk Glöm inte o hälsa från Dawwe :) | |
|
Tack för svaren! Stertman Motorsport hade jag redan ringt då jag hittade dem under sökfunktionen. Däremot ville de inte montera DP som ej var köpta av dem. CE motor gav en offert på 4000kr Stjärnans Bilteknik uppskattade jobbet till max 2700kr (3h). Supramannen har inte återkommit ännu. Bokade in en tid på en verkstad i närheten av mig, "Mekopartner Bilverkstad Vanadis Gummi AB". Såg att de fått bra recensioner och fick ett bra intryck när jag var hos dem. De skulle ha 2750kr för montering inkl en 4-hjulsmätning och justering. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.