|
|
|
|---|---|
|
Jag behöver en liten plast pryl med ett clips till elhissen för nu går rutan bara upp i ena sidan, kan man beställa såna små saker separat eller måste man köpa hel sats? På skrotarna får jag inte röra dörrarna om jag inte köper hela dörren! Tackar för alla svar! //Daniel | |
|
Med hjälp av det 11-siffriga reservdelsnumret kan man få tag på i princip vilken reservdel som helst hos BMW. Åk in till närmsta aukt. BMW och förklara för dem vilken pryl det är, eller ännu bättre om du har prylen demonterad ta med den och visa, så kollar dom upp vilket nr. den har och beställer en ny. /// Better Make Way \\\ |
|
|
Tackar tackar... Jo jag har den demonterad och dom skall ju kunna fixa det på BMW group GBG.... Tackar för alla svar! //Daniel |
|
|
Vissa delar har utgått ur BMW:s sortiment, t.ex just en sån skruv jag skulle ha till min dörrsida. MVH Jörgen "Bilen är din borg,i bilen sitter kungen och medtrafikanterna är ditt hov!" |
|
|
Du kan se alla delar på deras dator. De har något som liknar en sprängskiss. Dock dålig upplösning på dessa skisser. Då kan du iaf visa vad du behöver. Mvh Henrik. |
|
| Kan man köpa en lös nål till hastighetsmätaren? Finns sådana delar också? | |
|
Alla delar som har ett eget 11-siffrigt nr. går att köpa. Tvivlar dock på att en sån sak som hastighetsmätarnål finns lös, det blir nog till att köpa ett komplett instrument. Jörgen Nymann: BMW nytillverkar ju delar till alla äldre modeller, ex.vis så finns de flesta delar att köpa till alla veteranmodeller som tillverkades på 40-, 50- och 60-talet. Prova hos en annan aukt. BMW. Mekar man mycket själv är det ide att skaffa en egen reservdels-cdrom. /// Better Make Way \\\ |
|
|
...J.L;...hvor kan man købe "ETK" for E36 ? V-max |
|
| Har då beställt massa små lösa delar från bmw o det mesta brukar gå beställa! men frågade en gång om mätarhuset och det kunde man bara bestället ett helt nytt, hade trasigt glas i min förra bil men det gick inte köpa löst!! | |
Asken (AutoPower) |
BMWs ETK är skyddad av copyright och därav säljs den inte. BMwhandlarn har alla uppgifter man behöver. Asken |
|
Man kan köpa ETK i Tyskland, jag köpte min hos en handlare utanför Berlin. Mvh Tobbe |
|
|
Jag har 2 versioner, 01/99 o 06/02 :) fick den senare förra veckan när jag pratade snällt med min lokala bmw-verkstad (= Dom får ju en ny version en gång i månaden, och använder endast den senaste, så pröva att snacka med dom. kanske du får köpa en av dem "under disken" =) ///air, BMW Club Finland #2150 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.