|
|
|
|---|---|
|
Är det nån som har BMW scanner? Jag "råkade" uppgradera min nya data med den nysläppte windows 10. Men jag glömde att BMW scanners mjukvara va till windows 8. Nån som ha installerat BMW scanner med window 10? Och vill tillägga: var kan jag hitta den senaste versionen av Scanner? jag har 1.40 versionen. | |
|
BMW 580, du har 1.4.0.9 som är den senaste och även den sista versionen av BMW-scanner. Egentligen går BMW-scanner bara till 32-bits operativ men jag tog fram drivers för 64-bits inkl W8. Windows 10 är 64-bit så prova att installera den enligt instruktion för W8. Vet ej om det går men det är inte omöjligt att det gör det. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
OlaO.. Jo jag testade installerade om enligt din instruktion. Imorgon ska jag testa om det funkar eller ej. Och jo jag såg nu att jag hade 1.4.0.9. tack! |
|
|
Hej. Funkar scannern med windows 8.1 oxå? Hur gör jag när min laptop inte har en cd-läsare. Går det att få in programmet ändå..? Mats |
|
|
Ville bara säga att jag idag testade läsa bilen med Windows 10 och det funkade klockrent. :) |
|
|
Ola: kan man få dessa drivers som fungerar till windows 10? //Roger |
|
|
Ola Kan du maila mig rätt fungerade drivers till BMW scanner 1,4,0 Jag kör Windows 10 och får inte igång detta Mvh Robert |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.