|
|
|
|---|---|
|
Undrar om det finns nån i Västerås (privat/firma) som kan gå in och justera nivåregleringen på min e61? ska montera sänkfjädrar i fram och vill justera baken via dator så den blir i samma höjd. Har kollat bmw men vill se om det finns fler alternativ gärna privatpersoner. /Erik | |
|
Det bör finnas en och annan med INPA i Västerås. Mycket lätt operation att göra. 5 min. Annars bör en liten verkstad med Autocom kunna göra det. Tror att funktionen finns med där. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Jo det lär väl finnas en å annan som har inpa men ska bara försöka hitta dem =) Tänkte man skulle slippa vänta flera veckor efter jag bytt fjädrar innan verkstaden kan sänka baken på den. /Erik |
|
|
Bor i Sala och har INPA (olaO, tack förresten! Har sparat många slantar på INPA). Om du inte redan har gjort det så kan jag i sådana fall hjälpa dig, har dock aldrig gjort just denna ändring. olaO kanske kan peka i rätt riktning? |
|
|
Härligt att höra rawsezx! Jag har bara gjort det på e39 men jag har för mig att det är väldigt likt på e61. Chassi/1-axle airsuspension/activate. Välj adjust ride height. Skriv in värdet i mm du vill sänka. Vill man höja så skriv ett minustecken framför värdet. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Hejsan.. Jag har inte fixat nivåregleringen än så du får gärna hjälpa till att justera lite =) Ska lämna in bilen nästa fredag och få dit dem nya sänkfjädrarna fram så har du tid på kvällen där eller kanske på lördagen så vore det toppen. självklart får du ersättning för fixet =) Hör gärna av dig om det funkar 0738414777 mvh erik |
|
| kan självklart komma till sala =) | |
|
Hej! Jag var in och pillade lite idag på min E61:a och det finns en hel del inställningar som man kan göra, så det verkar funka att ställa om höjden. Jag gör det gärna gratis åt dig om du kommer till Sala, söndag är den enda dagen jag kan nästa vecka som det ser ut nu. Jag kan slå en signal i slutet av veckan så kan vi försöka bestämma en tid som passar oss båda! //K |
|
|
rawsezx det låter toppen jag kan vilken tid som helst så hör av dig närmare helgen så blir det kanon =) /Erik |
|
|
Hej rawsezx. Såg att du bor i Sala och har Inpa, min 535d har börjat sätta felkoder efter mappning och jag skulle vilja kolla upp dem. Mitt egna Inpa har slutat att fungera tyvärr, har du lust och möjlighet att hjälpa mig? Jag bor i Varmsätra och kan komma närsom. Mvh Victor |
|
|
Kan vi lösa, kan inte idag men nångång under veckan som kommer! Skicka lite kontaktuppgifter till kalle(a)innoware.se så kan jag slå en signal på måndag. |
|
| Tack så mycket. Skickar ett mail :) | |
|
Får tacka så jättemycket för hjälpen idag, vart kalasbra med justeringen och trevligt att få se lite hur det funka =) Får nog bli till att skaffa inpa var det lider och kunna kolla lite felkoder mm själv. Ha det gott /Erik |
|
| Erik, Inga problem! Trevligt att kunna hjälpa till! | |
|
Kul att det löste sig! Bäckström, jag kommer få in ett mindre antal INPA kit i nästa vecka. Hör av dig om intresse finns. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
olaO jag är väldigt intresserad, vad räknar du med att det kommer kosta? /Erik |
|
|
Samma som när jag hade annons ute förut, 620 kr inkl frakt. Kitet består av interface och programvara som fungerar på alla Windows operativ inkl Windows 8 och 10. Jag powerpostar dig när jag får hem grejerna. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Bäckström, interface har kommit. Kolla din powerpost. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Hallå OlaO! Jag är också intresserad av ett interface för att kunna sänka min E61 -2009 Jarmo |
|
|
JarKal, maila mig så styr vi upp det. Jag har haft en del förfrågningar så jag har tagit hem en skvätt interface. Jag får hem dem i mitten på denna vecka. Fungerar fint till LCI. Med vänlig hälsning Ola Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.