|
|
|
|---|---|
| Söker nya tyg mattor till hajen. nån som har några tips på snygga med bra passform till vettigt pris. | |
|
Kan dessvärre tillföra noll och inget, men är också intresserad av att veta svaret... Någon måste ju ha beställt tredjepartsmattor till en E24? |
|
|
Jag har en hel uppsättning (4 st) mörkt gråa mattor, aldrig använda. Göran |
|
| Ok. Dom är jag spekulant på. Är grå inredning i bilen. Vad vill du ha för dom? | |
|
Köpte mina kantsydda på eBay för några år sedan. Bäst från eBay.de så blir det för en vänsterstyrd bil......det blir det inte om de kommer från uk. Har själv gjort den tabben då de säljer mycket golvmattor till bilar i diverse färger i bra kvalité. Mvh Jonas B |
|
|
Göran: Om det inte är så att Moberg (vi är trots allt i Sverige och jag har stark tilltro till kösystemet. Nåja.) kniper så är jag intresserad! Dra iväg ett PM i sånt fall, så kan vi säkert komma överens! /Anders |
|
|
Jag har skickat Powerpost till Mr moberg och väntar på svar. Floppa, du står som Nr. 3 i kön. Göran |
|
| kut.bildeler Arnatveit Norge har. | |
| Det blev att jag beställde från ebay.de Profi-mats heter dom. Tack för tipsen | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
@Göran! Är det nya "gamla" mattorna du har, dvs de utan "låsöglor" du har? Och jag anar att färgen är antrazit? Jag söker antrazit i originalutförande då jag har nytillverkade mattor till e24 från BMW i min. Mvh Patrik |
|
Det är gamla velourmattor, oanvända, med låsöglor och "lås" som "skruvas" fast i golvet. Färgen kallar jag mörkgrå. Nr 2 i kön ger besked i morgon. Göran |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Okej, då är det de jag har redan. Jag letar efter nya utan låsöglan. ;) Mvh Patrik |
| Hej Göran, välkommen till AutoPower. Såg du ut sådär när du var ung? | |
|
Mattorna sålda till Nr. 2 i kön. Göran |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.