|
|
|
|---|---|
| Jag vill byta sufflett på min ena E36, inkl spännbanden. Har inhandlat nya originalsufflett samt spännband, rätt dyyyrt. Jag tror INTE att BMW är de man skall lämna till...Har mejlat runt till lite firmor i Sthlms regionen men ingen som verkar ha 100% koll på E36, det är ju en hel del att tänka på. Jag vill INTE få tillbaka en bil där nåt INTE funkar som innan, eller att innertaket hänger löst efter bytet trots att det sitter perfekt när arbetet påbörjas. Eller att man glömmer sätta tillbaka nån liten skruv som håller delar av suffletten. Eller att man skyller på suffletten om de inte får dit den rynkfritt (det är en originalsufflett...), Jag vill helt enkelt ha tips på firma/privatperson som vet till 100% hur ett sufflett byte skall göras på E36, enligt konstens alla regler. Är det en privatperson är jag mer än villig att vara behjälplig. Firman som verkar mest sannolik just nu är www.alfa.se men jag tar tacksamt emot tips på andra som har erfarenhet av E36 specifikt. Hittar jag ingen som ger de rätta vibbarna efter ett personligt möte så kommer jag rulla vidare med den gamla suffletten då den är mer än i dugligt gott skick, men inte som ny så klart... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.