|
|
|
|---|---|
|
Min bil har haft deta fel sedan jag köpte den. Hur kan jag få rätt på detta? Jag har inpa mm och fins det nån som kan gaida mig igenom deta =) | |
|
Har du kört diagnostiken med inpa? Mer info hade varit till hjälp Årsmodell? Typ av fel? Version av inpa osv. Hur långt har du kommit? Var bor du? |
|
|
Har inte kört med inpackning men med autonom och inga fel. Detta är en e61 från 05. När jag startar så kommer det upp sos call system faild. DDenna bil är från Tyskland. Bor i Helsingborg. |
|
| Hej igen. jag tog med min bärbara data ut till bilen och med hjälp av inpa så tog jag bort felkoderna och ny varnar den inte mer för fel på sos system. Kan det vara så att det har legat felkoder sedan den kom från tyskland och den har hittat rätt nu? eller dom kommer tillbaka igen efter ett slag? | |
|
Hej igen. Falskt alarm. Fick fram följande felkoder med inpa. I EM: A36D IM: 930B Nån som kan förklara? |
|
|
Bilens BMW Assist abonnemang som man kan köpa i Tyskland har gått ut. Därför varnar den. Många kodar bort funktionen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.