|
|
|
|---|---|
|
Hej Om ni skulle rekommendera en bil för frugan att köra till jobbet i Stockholm - 5 mil t-o-r per dag. Vad skulle rekommenderas för bil? Har tänkt en mindre budget på 70 - 80 000 SEK. | |
|
Om din fru ska få lite komfort skulle jag hoppa över Golf, A3, Polo osv. Tycker de bullrar alldeles för mycket. Det är inga problem att få en A4, 3-serie eller S60 för de pengarna. Det skulle bli mitt val. Gå inte i fällan att fokusera för mycket på bränsleförbrukning. Det blir småpengar i sammanhanget. 5 mil per dag är inte mycket. För att bli väldigt specifik så köpte jag nyligen en Opel Insignia Ecoflex till min fru i den prisklassen. En säker och komfortabel bil som går att få tag på i den prisklassen. ------- //Lövet |
|
Transocean |
En E-Smart. |
| bmw E87 118 el 120d med sport paket.? | |
|
bmw E87 118 el 120d med sport paket.? Absolut! Men hittar inga som inte har konstig historia.. Tacksam om nån vet nån bra på blocket eller annanstans jag missat till bra pris.. |
|
|
En E87 utan sportpaket då? Vilka fördelar ger sportpaketet i en bil som man ska ha för att pendla till jobbet? Min fru har just en 118d E87 med M-paket och den är onödigt stötig för hennes bruk av bilen. |
|
|
Det är sant Hon skall köra runt bäbisen och till jobbet Så sportpaket är lite onödigt Nån som sett bra till salu? |
|
|
Fin bil till frugan, snål, säker och trevlig att köra: Länk |
|
|
Väldigt fin! Glömde nämna - hon vill ha automat när hon kör med babyn. En fin automat vore toppen.. |
|
|
Lite mera mil med de kraven: Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
Tack Sim! Lite stora vissa.. Letar främst efter 1-serie, automat... Men finns ju en del andra fina bilar.. |
|
|
Någon som hittar en fin 1-serie, automat... Så vore jag tacksam |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.