|
|
|
|---|---|
|
Hej, Som i rubriken undrar jag om man inte kan välja intressepunkter i en MK4 16:9 istället för adresser, så som hotellnamn, restaurangnamn etc. etc? | |
|
Både ja och nej Jo,om du själv lägger in dom specifika restaurangnamnen/hotelnamnen osv se bild 4,själv lagt in t.ex fartkameror Länk andra POIs jag själv lagt in,men du kan ju själv lägga in de restaurang/hotelnamn du själv önskar Om inte de görs,så kan du enbart söka på hotel el de matställen som finns på kartdvdn Shell St1 Hydro Preem Statoil OKQ8 Jet Stugor och Stugbyar Utebadplatser Skidanläggningar Sverige Rastplatser Vandrarhem Campingplatser Coffee Shops Pizzahut Max Subway Frasses Sibylla Mcdonalds Burker King Clas Ohlson Ica KjellCo Rusta Systembolaget Elgiganten Siba Ikea Lidl Willys Golfklubbar och golfbanor Minigolfbanor Apotek |
|
|
Ok, så intressepunkter skall finnas på en kart DVD? Var hittar man en sådan? Och hur får man allt på svenska? Vad jag vet så fick jag bara med en cd som sitter i cd växlaren när jag köpte bilen. Vet inte vad det är för CD,...skall kolla. |
|
| Hade en navigerings CD från 2004 i DVDn. Innehållet var bara på 390mb. Uppdaterade mjukvaran från en CD, och det gick bra. Verkar som DVDn inte gillar DVD skivor. Skall kolla lite mer innan jag beställer ett nytt laserhuvud. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.