|
|
|
|---|---|
| Jag har bytt den trasiga vajern på vänster sidoruta. För att göra det tog jag loss elmotorn och delade den för att kunna byta ett dåligt plastdrev i elmotorn. Monterade ihop allt och till min förvåning går nu sidorutan upp när man trycker på neråt på knappen till rutan (och tvärtom). Vajern är rätt monterad, plastdrevet är likadant som det gamla. Så jag förstår inte vad som blivit fel. Verkar som polerna blivit vända men hur kan de bli det? | |
|
Snäckväxelhjul på elmotoraxeln borttagen och sen monterad åt fel håll? Mvh Thomas |
|
| Hm. Går det att vända fel? Har du en bild eller kan förklara tydligare. För går det att montera på två sätt kan du vara något på spåret. | |
|
Du har inte satt några kablar fel - låter som kablar kan ha bytt plats. Fråga mej inte om vilka, jag bara teoretiserar. Eller vänd på knappen :-) /Patrik /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
| Inga kablar fel vad jag vet. Är snabbkopplingar så de ska inte gå att vända fel. | |
|
Vridit bakstycket på elmotorn åt fel håll? Då blir det polvändning. /Scnitzermann |
|
| Du menar att om man vänder metallhöljet över elmotorn så går motorn åt "fel" håll? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.