|
|
|
|---|---|
|
Tjena ny här på forumet mycke läsbart och matnyttigt Jag söker en m3 e36 3.0 3.2 sedan för resonligt pris Och miltal eller m5 e34 3.6 eller 3.8 Hälst en bil med miltal 12 tusen till 17 tusen Och som är så pass orginal som det går Trevligt med tipps från er läsare om ni vet någon vettig bil Att rekomendera | |
|
Hej too fast, har du tittat i köp o sälj på forumet? Din önskelista är kanske lite diffus....jag tror inte att enskilda forums-läsare/medlemmar, kan ge så mycket hjälp med den luddiga frågan...kanske kan någon som har en sådan svara, men jag skulle inte räkna med det.... em3 |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Länk Länk |
|
Det stämmer lite defust skrivet :) M3 sedanen har jag kikat på Och ska försöka ringa i morgon M5 hadde jag missat Ska ses över |
|
|
Skulle det vara intressant med en M5 touring E34? MVh Dic |
|
|
Dic ja dom ser man inte ofta M5 touring E34 Helt klart intressant Lista lite detaljer |
|
|
Vi kan väl göra så här så stör vi inte forumprincipen om försäljning.Skicka ett mail till dic@ownit.nu så kan jag svara och lägga in en hel drös med info.Finns även en del att hämta på M5 portal oxå. Mvh Dic |
|
|
Aldeles rätt skickar ett mail dic Så det blir rätt enligt forumet |
|
zcooter |
Eller så tittar du in www.m5portal.com I deras forum finns det mycket och läsa |
|
Tack zcooter för tipset Har reggat mig på dom flästs forumen Och kikat runt lite Men dåligt med bilar även kollat lite m535i e28 |
|
|
Personen som äger denna skulle jag vilja prata med Och få lite detaljer m535i Någon som vet ca pris han begär? Länk |
|
|
m3 sedanen har jag ägt innan martin o kan starkt rekomondera den svårt o hitta sv-såld med dom milen o bra skick. |
|
|
Så sant r1tobbe jag har pratat med han och ska kolla på den Nästan övertygad att det är rätt bil |
|
|
Hej! Jag som äger m3:an! Jag är dock väldigt svår att få tag på just nu, är på Europa resa men åter i Sverige igen nästa söndag. Med vänlig hälsning, Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.