|
|
|
|---|---|
|
Låste bilen igår e.m. När jag idag skulle åka och handla miss i hällregnet så var bilen helt olåst, och alla fönster (både fram och bak) nere. Bara tur att det inte blåser ordentligt för då hade jag haft en dränkt bil =( Hur fanken går det här till? (guschelov står bilen långt ute på landet och inte i stan...) | |
|
Jag råkade ut för liknande på min E91a, fast när det hände mig hade det kommit 1 cm nysnö... både ute och inne i bilen. Jag skyllde allt på att vår 2-åring som på den tiden fick gå runt med bilnycklarna inne. Efter detta hände har hon aldrig fått leka med nycklarna inne och det har aldrig hänt sedan dess. //Stenback |
|
|
Troligast är som sagt att någon "pillat" på fjärrkontrollen/nyckeln. Om man håller inne upplåsningsknappen länge, öppnas alla fönster också. Det kan ju iofs vara GM5-modulen som fått tuppjuck - där sitter reläerna till fjärrupplåsningen i bilen.... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Hade bilnycklarna i fickan en gång och något annat (i samma ficka) råkade trycka till den så att rutorna var nere då jag kom ut. | |
|
Ah, OK kan ha haft nyckeln i fickan en stund och suttit på dem eller nått. Får hänga in dem i nyckelskåpet så fort jag kommer in i fortsättningen =) Tack för svaren. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.