|
|
|
|---|---|
cdabox |
Hej alla glada, Jag beställde i veckan ett alu fjäderbenstag från bildels börsen. När jag fick det och hade monterat det såg jag att det stod skrivet på staget: Für 6 zyl/diesel E46. Jag har en E46 4 cylinders 316. Har det någon betydelse. Saken är att staget ligger mot motorblocket och det vibrerar väldigt mycket, är det skadligt ? Eller har jag satt staget åt fel håll ?? Snälla svara så snabbt ni kan. Tack så mycket på för hand /Marcus |
|
Staget ska inte ligga mot blocket, prova att vända på det (om det är möjligt...). Men med den texten på staget kan man ju misstänka att du fått fel pryl :-( /Kristian |
|
markus00 |
Det är nog bara att kontakta återförsäljaren och säga som det är du har fått fel. |
cdabox |
Tack tack.... Jag har monterat av det nu, stämmer nog, för 6:orna är väl lite grundare än 4:orna. Så jag får ringa o gnälla på måndag. För övrigt från bildels importen jag köpte det, så ni vet om ni köper att ni måste vara nogranna. |
|
Grabbarna på Bildelsimporten må kanske skicka fel asaken nångang, men i övrigt så är dom kanon att ha att göra med. mkt hjälpsamma kan reka att handla där. /Peter |
|
| Falcon.Bildelsimporten är säkert bra men när jag beställde ett fjäderbensstag den 11maj och ännu inte har fått det trots att man har ringt o pratat med dom!.Då gör man som jag o beställde utav nfs istället och det tog bara 2veckor,dock skall tilläggas att luftfiltret jag beställde på bildelsimp. tog "bara 4veckor att få.Det kallar jag service! :-) | |
cdabox |
jag fick mitt fjäderben stag 3 dagar efter beställning, de ringde tom och kollade ifall jag inte vill ha alu istället för järn (vilket jag beställde först) så jag är inte missnöjd absolut inte. Men det kan vara värt att vara tydlig =) |
|
När jag har beställt hos bildelsimporten har jag fått sakerna på några dar jämt! Men hos NFS däremot fick jag vänta 2 måndader på ett par ögonlock o lite småprylar!!!! BMWCS #4675 Länk |
|
cdabox |
vad är NFS förresten ? =) Är det någon som provat att plocka bort Katten förresten, har hört att den snor mellan 15-20 bhp. |
|
NFS= Need for speed , www.nfs.nu BMWCS #4675 Länk |
|
| cdabox,"det kan vara värt att vara tydlig",duger inte svenska språket eller? :-). + att detta var mitt på dagen så groggen hade inte smugit fram ännu :-) | |
|
Andreas, jag slår det...beställde ventilfjädrar av dom i Juli månad...förra året! Iofs så var det inga std delar..men ändå! MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 |
|
cdabox |
jag vet inte om det duger med svenska språket =) Och jag var rätt bakis, så det kanske var min grogg som förstöde =) |
| Lite nyheter på klagofronten bara.Idag ringde bildelsimporten för att meddela mig om att dom hade fått hem ett fjäderbensstag till mig o han undrade om jag fortfarande var intresserad att köpa det, men jag förklara vänligt att jag hade redan införskaffat mig ett från NFS.Får väl se om han förståd detta så det inte kommer ett på posten nästa vecka eller år! :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.