|
|
|
|---|---|
|
Tja! ny här på forumet även om jag läst en hel del matnyttig info genom åren! Har precis bytt bil från E91 till F31 och är väldigt nöjd. Bytte in min gamla bil på BMW i Danderyd (som för övrigt sålde den ny till ägaren innan mig) och nu har den hoppat runt till X antal olika säljfirmor på blocket. Det som gör mig lite irriterad är att det står att den har gått 15999 mil, när jag lämnade ifrån mig den hade den gått knappt 16300. Är ju ingen grov skruvning men kan vara bra för en framtida ägare att veta ändå. Står även att den är nyservad vilket den självklart kan vara men jag hade typ 1000 mil kvar till service när jag lämnade om jag inte mins fel. En annan sak som kan vara bra att veta är att den rycker en aning i automatlådan mellan 2:an och 3:an det har den gjort sen jag köpte den 3500 mil tidigare men det har för visso inte blivit värre eller bättre... I övrigt en bil som är jäkligt fin för sina mil! Tänkte att det kunde vara bra att få ut lite "ärlig" info om någon går i köptankar! | |
|
Kan ju vara på sin plats med en länk till annonsen med =D Länk Reg Nr ERE483 |
|
| Den lär ju inte vara skruvad-Dom skriver "15999" för att det ser "bättre" ut än 16300 gissar jag. | |
|
Exakt. Det lär stå precis samma sak på mätaren än innan men säljaren tycker det ser bättre ut i annonsen. Sedan när spekulanten brister han ut "ojsan, den hade visst gått lite mer sedan vi gjorde annonsen". ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.