|
|
|
|---|---|
|
Har ute min bil för 9.900,- eller högstbjudande. Har fått ett bud på 5.000,- och ingen annan har hört av sig på en månad nu. Är det verkligen så illa att den här modellen inte är värd mer? Jag tycker det känns så jäkla surt att en fullt fungerande bil mer eller mindre slumpas bort för "ingenting". Jag kan sälja den för 5k, det är inte det. Det känns så jäkla trist bara. Jag vet att det är semestertider och allt så, men ändå... :P För mer info se här: Länk ...eller har jag varit för ärlig i annonsen (det är ju inte alla som anger alla kända fel, men jag vill kunna sova gott också)? /andreas | |
| Tycker det verkar vara en schysst bruksbil. En 528:a går ju bra mycket längre än 25.000 mil! 5.000 verkar väldigt billigt, men tyvärr är väl dessa gamla bilar inte jättepoppis för medelsvensson. | |
|
Vänta tills i höst då alla ska köpa vinterbil då får du bättre betalt. Sedan kanske du kan ta bort de kända felen i annonstexten och nämna de på telefon / mail istället för att få mer "sug" efter bilen då folk kanske väljer bort den direkt när de läser om defekterna. |
|
|
Tack för svaren, jag kan tillägga att jag först hade ute den för 15k men så mycket räknade jag förstås aldrig med. Snarare nånstans mellan 10-15. |
|
|
Lite positivare ton i annonsen och lägg upp den igen med en ny exteriörbild (då den legat uppe länge med denna), borde hjälpa. Priset precis under 10.000 känns rätt. Om du skulle bättra på bakluckan lite ökar chanserna antagligen mycket! Nu ser den ut som en risig rostholk pga den... |
|
|
...och i helgen dog bränslepumpen. :( Mitt i en rondell i Borås för övrigt. :D *Gaah!* |
|
| Då har du ju iaf ytterligare en sak som är nybytt i annonsen... ;) | |
|
Tyvärr så är en gammal bil aldrig värd något när man ska sälja!! Bara när man ska köpa! ! Ibland kan man faktiskt bli smått förbannad!! Klabbarparn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.