|
|
|
|---|---|
|
Mina problem startade efter en tids ägande av bilen. Nu när det ha blivit varmare har problemet blivit värre och fler! Kablar från sencom fick det bli. Både till vänster och höger sidan. Började med vänster sidan. Följde sencoms video på youtube. Började med att klippa hela härvan på bagageluckan som finns under genomföringen. Tänkte inte att det skulle finnas 2st kablar som ser exakt likadana. Grå gul! när jag plockade ner högtalarna så upptäckte jag att det redan var någon som har klippt och skarvat några kablar där. Och när jag börjar klippa och skarva in den nya kablehärvan så upptäcker jag dessa 2 grå gula sladdar. Den ena är original grå gul och då frågan är vart går den till???? Den andra är gul original men är på skarvad med grågul. Så är det någon som vet vart dessa går till eller har elschema så skriv gärna. NU var det mörkt så arbetet fortsätter imorgon. Snälla hjälp mig ni som kan detta. MvH Bmw 4-ever | |
| Letat här, Länk ? | |
|
nej det har jag inte ska kolla nu MvH Bmw 4-ever |
|
|
sorry får det ej att fungera med min Mac dator. Installerade java men den vill inte godkänna denna sida, fast jag tillåter. Jätte konstigt. Kan någon annan hjälpa mig med öppna och kolla? MvH Bmw 4-ever |
|
|
ingen som vet vart den gula och den grå-gula kablarna på den högra sidan ska gå till?? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Hej, Jag bytte den härvan som var längst till höger i våras efter problem med att bakluckan låstes upp i tid och otid. Jag noterade då också att det var två identiska gul/grå kablar. Jag är nästan säker på att den ena i alla fall går till just bakluckans låsning. Ett tips innan en härva klipps är att dubbelkolla kablarna i båda ändarna och även numrera dom med en tejpbit på bägge sidor där härvan klipps. Så här såg min härva ut: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.