|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej alla M5touring-vänner - 43 st i Schwarz II stämmer bra, färgen kallas även Glanzschwarz eller 'jet black' på engelska - färg-koden är 668 M och består av 103 + 098 den användes speciell till E34 M5 - färgen finns i U-Unilack + M-metallic utförande - 891 stycken M5touring tillverkades DÄRAV 211 i 95B-utförande dvs med 6-vxl-låda, 18"-tums-M-parallel, bred front + Nbg-Ring-Pkt som standardutförande, om 891 inte är sällsynt så är väl 211 det, eller ?? 700 kvar ? jag tror inte det ! enl tyska bilreg fanns det 79 (!) kvar i Tyskland den 31.12.2002 - Sverige leder M5touring ligan med 112 (tyvärr ca. 20 redan skrotade) - i USA dit bilen aldrig såldes är det en riktig kultbil, det kostar USD 10.000 bara att få den reggad o klar, sedan skall den köpas och fraktas också, det du ! ni som tycker det var dyrt att köpa ! men OBS det kan bli dyrt när något går sönder, det är nog därför många finns på skroten redan - köp ingen 3.8 Li M5 om du inte ha råd med underhållet ELLER kan fixa det mesta själv ! kör så det ryker ...................4000-7000 rpm ! |
|
|
Bengan: Eftersom det var en verkstad som gjorde jobbet och alla grejjer var nya så är det 2års garanti på allt jobb+delar. Så sa meken iallfall. -=$¤CimmenpoweR¤$=- Att skriva är silver, att "söka" är guld! Länk |
|
|
Fy fan...det är bra tycker jag...men om du sliter ut kopplingen på en kortare tid,då finns det väl ingen garanti,eller? He de // Bengan Länk |
|
|
Garantin gäller väl som alla andra, vid normalt brukande... Men nu när min koppling är så jäkla bra så har jag hittat att silentblocken bak är helt slut.... :( Ska kolla vad bmw ska ha för att byta dom och bussningarna i framvagnen som även dom är slut... :( -=$¤CimmenpoweR¤$=- Att skriva är silver, att "söka" är guld! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.