|
|
|
|---|---|
|
fan, tyckte annars den var en fin fin sommar bil... kanske heller inte helt carbonsvart... Länk | |
| Likheten mellan bilar och kvinnor är att de som haft för många "ägare" har blivit hårt körda, dåligt servade och har dåligt rykte på stan! | |
|
Ha ha! Jag skulle aldrig skaffa en kärring som varit gift 27 gånger!! Hon kan ju vara vacker ändå!! Klabbarparn |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Å andr sidan är ju hon erfaren efter 27 st och vet hur man skall hantera en växelspak så ...... :) "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05XXX |
| Ha ha, ja eller så är det hon inte är | |
| Man ska inte bara titta på antalet ägare, historiken som helhet är viktigare, jag ägde en Range Rover -90 för länge sedan, den hade hade haft 14 ägare varav 13 var mellan 1990-1991, sen var det en och samma person som hade kört den från 1991-2005. | |
|
Hon (bilen,eller kvinnan) kan ju vara slutkörd av bara en "förare" i och för sig! Klabbarparn |
|
|
...eller skitsur, för den föraren var inget å ha....kanske är det en suktande kvi-bil som väntar......och vill bli körd, på RIKTIGT!!!! :) em3 |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
:) "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05XXX |
|
Intressant diskussion här haha, det är min bil! Klart det inte ser så bra ut med så många ägare, men inget som påverkat bilen vad jag tycker, gått 17500 men är ändå i väldigt bra skick! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.