|
|
|
|---|---|
|
Hej! Skulle starta bilen en morgon efter nattjobb och den var stendöd. Min första tanker var att någonting sugit ur batteriet. Puttade igång bilen, och körde hem. När jag vaknade efter lunch och skulle dra iväg så startade den utan problem. Därefter var jag hos en bekant en stund, skulle sedan köra till jobbet igen och den startade utan problem. När jag sen skulle köra hem nästa morgon från jobbet så var den död IGEN. Vred på nyckeln 1 gång, 2 gånger, men på 3e så gick den igång, men de gick väldigt trögt. Efter det så har den varit HELT DÖD. Plockade bort startmotorn och provkörde den med en "hjälpstartare", och den betedde sig precis som den ska. Satte dit den igen, provade ett helt nytt batteri, men inget hände då heller. What to do ? mvh en nybliven semesterfirare utan bil !!!!!!!!!!!!!! | |
|
det är dags att köpa ett nytt batteri alex |
|
| Skrev som sagt att jag satt dit ett helt nytt batteri! tack ändå | |
| Den gick fint utan startmotorn osv? sen med den tillbaka så starta den inte ? | |
|
Kolla plus kabeln till startmotorn,även jordkablage! 6 Klabbarparn |
|
| Startmotorn slut säkert . | |
|
De va startmotorn. Tog bort den och provade den i testbänken å då gick den felfritt.. Fick väl en smäll på vägen ut så den funkade för stunden. Köpte en bättre begagnad och nu går hon som aldrig förr ! Mvh |
|
| Kanon! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.