AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.885

Pris för e46 reservdelsbil?

Har en e46- 323 coupe. ca 20 000 mil+. metallicfärg, all utrustning på den såsom elstolar, xenon,elspeglar, elhissar, halvskinn, business stereo, ljus inredning, Besiktad och skattad till början av nästa år, vinterdäck fina på dubb, säljer den med snik sommardäck 15 tum. Går att köra men har smällt den och den ser för taskig ut.

Fel på bilen
+Ena framdörren intryckt en bit, litet hål i plåten och bakre skärm stor reva ca 50 cm (ej hål). Framskärmarna är genomrostade och har spacklat lite fult på ena och sprayat och smetat på lackstift på revan.
+ ibland lyser abs/antispinn lampan vid var 3e start av bilen, startar man om den då så slocknar det. Glapp i någon givare?
+airbag lampan lyser
+spolarpump trasig så den läcker ut all spolarvätska ur tanken i en fors.
+ Börjat bli lite små rostig här o där i nederkant på dörrar, fläck på bakluckan jag försökt fixa.
+ acn är gasen i princip slut och den väsnas.

Annars går den jättebra i motorn, servad med fin olja som den ska och allt funkar. Kör den dagligen. Någon händig kanske kan fixa den för ca 10 000?

Vad kan man få för den på börsen eller blocket tro?

Jag gissar på du kan få ut 8-10' för den i detta skick.
To
1.485
Tomas_e36
320Ci -04 E46
skicka lite bilder till artyom56@hotmail.com så kanske du få ett vettigt bud, vart i landet finns den?
Den finns i storstockholms området.

Ok, jag plåtar några bilder och skickar dom.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.