|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är det någon som sitter på information om denna bilen? Länk Är det USA import? Krockad? | |
|
Kontakta BMWåterförsäljaren som säljer den. De kan visa utdrag från ISPA Light. Det är en normal Europamodell såld ny i Tyskland. Du ser i chassinumret i vilket utförande bilen är, UC71 vänsterstyrda Europamodell, UC72 högerstyrd Europamodell, UC73 Nordamerikamodell. Så är alla BMWmodeller uppbyggda. Sista siffran för oss är alltid 1. Vehicle information VIN long WBAUC71010VJ82470 Type code UC71 Type 135IS (EUR) Dev. series E82 () Line 1 Body type COUPE Steering LL Door count 2 Engine N54 Cubical capacity 3.00 Power 225 Transmision HECK Gearbox MECH Colour SEDONAROT METALLIC (A79) Upholstery POLSTER PEARLPOINT MIT ST/LED ORANG (FHF5) Prod. date 2009-03-09 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CB CO2 CONTENT 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 2WA ALLOY WHEELS W-SPOKE 263/MB 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 258 RUNFLAT TYRES 3AP WINDSCREEN WITH GREY SHADE BAND 313 EXTERIOR MIRROR PACKAGE 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 322 COMFORT ACCESS SYSTEM 346 CHROME-LINE EXTERIOR 4A3 FINE-WOOD TRIM WALNUT LIGHT 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 442 CUPHOLDER 473 ARMREST, FRONT 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5DC FOLDING REAR-SEAT HEADRESTS 563 LIGHTS PACKAGE 6FL USB-/AUDIO INTERFACE 644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. 663 RADIO BMW PROFESSIONAL 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 698 AREA-CODE 2 7RP ADVANTAGE PACKAGE 710 M LEATHER STEERING WHEEL 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION Series options No. Description 321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 530 AIR CONDITIONING 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 704 M SPORT SUSPENSION 851 LANGUAGE VERSION GERMAN |
|
|
Kanske är naiv men köper man bilen hos en aukt BMW återförsäljare så borde man kunna känna sig rätt trygg inbillar jag mig iaf. |
|
| Jag skulle inte köpa en så snikutrustad 135a, har inte ens Xenon, farthållare eller ACC. Skall du ha den som ren trackday bil så spelar det kanske igen roll, men till vardags skulle jag vilja ha lite mer utrustning. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.