|
|
|
|---|---|
|
Hur mycket ska man svarva av kolvarna på en M20 motor om man ska bygga turbo? Läste att nån hade svarvat av 1,2mm, räcker det? BMWCS #4675 Länk | |
mangeSBR |
när jag svarvade av beckis kolvar till förra motorn så tog jab bara å svarvade bort knölen som sticker upp på kolvarna,kvar blev endast en grop,å det funkade ju nästan för bra tydligen. |
|
ok tack för svaret. BMWCS #4675 Länk |
|
| Jag kan mejla en bild till dig på mina svarvade kolvar om du vill skriv ut mejl addr... bara | |
|
-> limmet Kan du skicka till mig oxå ? ticco@ticco.com //Ticco www.ticco.com |
|
|
limmet SNÄLLA kan du skicka en till mig också =) Min nuvarande address -> bmw_power323@hotmail.com |
|
|
ok skicka en till mig oxå då! jn@hotbrev.com BMWCS #4675 Länk |
|
| Ok har skickat iväg bilder till er nu.... | |
| Ticco: Du bor la gbg va? har för mig att jag har sett en e28 me sån reg plåt............... | |
|
Jodå, men plåten sitter numera på min e30. Bor i Gamlestaden men har garage i Kortedala. PS. Bilderna fungerar inte? //Ticco www.ticco.com |
|
Alvin |
Svarvar ni på orginalkolvarna. håller dom? Sitter det smidda orginal? Eller går det en då? Hur vet du/nu hur mycket ni ska ta av, jag menar har ni någon anning om vad "kompet" hamnar på eller chansar ni? ( Kan inte myckè om turbobyggen eller dylik avancerat meckande, men frågar man inget lär man sig inget heller!) |
|
limmet: Bilderna funkar inte för mig heller... BMWCS #4675 Länk |
|
|
limmet: Kan skicka en bild på en svarvad kolv till mig med, Turbo bygge på gång :) |
|
| anders.elenius@pp.inet.fi | |
Orre Touring |
Skulle du kunna sända iväg en bild till mej? Tic6@spray.se Vad blir det för komp.? |
Orre Touring |
MangeSBR Svarvade på hela kolvradien, el lämnade du några mm?? |
|
Gå in på mina sidor å kolla på senaste uppdateringen. Där ligger en bild på mina kolvar. //Ticco www.ticco.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.