|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet om man måste av med hela fronten om man vill ta bort gallret under nummerplåten på M-Sport fronten på E91LCI? Skall montera en LED ramp innanför tänkte jag. Avser denna. Gallret under nummerplåten. Länk //Anders | |
| Hej, något 'off topic': LED ger en del ströljus så en högre montering ger alltid bättre resultat. Kan du få in något mer i njurarna? | |
| Jo men inte den 22" jag har liggande. | |
| Hur har det gått med monteringen? Jag har köpt en 21" ledramp som jag tänkte montera under regskylten på min e91 och skulle uppskatta lite tips på montering. Kan man tex fästa rampen enbart i stötfångarhöljet eller bör man fästa den i krockbalken på något sätt? | |
| Jag skulle säga att ju stabilare montage desto bättre. Kan bli väldigt fladdrande ljus annars. Kofångaren känns ju på tok för slapp. | |
| Är helt på din linje; att enbart fästa rampen i stötfångarhöljet känns inte tillräckligt stabilt. Funderar därför på att montera rampen bakom njurarna, detta skulle dock medföra att "luftstyraren" måste kapas ur ganska rejält i mittsektionen.... | |
|
Njä, farsan monterade i sån där halogenramp i kofångaren på nått vis på deras C5a. Resulterar i att det blir väldigt vibrerande ljus ibland. Fladdrar liksom. =) Ja jag kan tyvärr inte hjälpa dig med hur det ser ut och hur du ska lösa det... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.