|
|
|
|---|---|
|
Tänkte bara dela med mig av mitt projekt som antagligen aldrig kommer ta slut, men här är hon lite videos kommer senare läggas till :) [url=Länk [url=Länk [url=Länk [url=Länk [url=Länk [QUOTE=TeddyS;18223511][IMG]Länk | |
|
Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
| Jävligt snygg! | |
| Stiligt, påminner om stadshotellet i Vetlanda i bakgrunden.. Har jag fel? | |
| Ja inte är det Vetlanda, hade oturen att växa upp där. | |
| Söderköping, ;) | |
|
Redig bil! :D Hjulen satt som handen i handsken! Jag lägger min röst på att det är Söderhamn :) |
|
|
Riktigt fin bil! Gävle gissar jag ;) Mvh Bruno, Uppsala [LÄNK] |
|
|
Riktigt stilig!! :) Men bilderna är tagen i Söderhamn ;) |
|
|
Tack hörni!:) javisst är det Söderhamn allt!;) Här är ett ljudklipp iaf dock i rött utförande, kommer fler lite senare! :) Länk |
|
|
Sjysst en detalj bara:-) 1.5-2cm sänkning bak för att ta bort framlutet:-) |
|
| Ska på andra coils runt om i sinom tid men inte billigast med öhlinare eller likvärdiga 😁 är förövrigt ett Ess vt2-625 kit i som jag montera förra sommaren, annat kompressorhjul och egen byggt fullflås system, 615hk & 540nm på hjulen:) | |
| Länk :) | |
| Riktigt, riktigt, koolt. | |
| Väldigt fint. Jag gillar hjulen! | |
|
Tack så mycket!:) Lite avgasljud från ikväll, Länk fredags mys på hög nivå!:) trevlig helg! |
|
|
Vad är det för däck? Riktigt snyggt på din bil. |
|
| Dackdesign.se du kan välja fritt vad du vill skriva:) annars är de 295/30/20 pirelli p-zero och 245/30/20 falken | |
|
[IMG]Länk [IMG]Länk [IMG]Länk |
|
|
Länk Länk Länk |
|
|
Väldigt fin. Såg riktigt trevlig ut men jag tycker nog grillen gör sig bättre utan tejp. Annars väldigt nära full pott. :) Gillar vitt och det gjorde sig riktigt bra på den modellen. ///BMW - Was sonst! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.