|
|
|
|---|---|
|
Jag har hittat fälgar jag skulle vilja skaffa Länk men det har visat sig att de inte passar. Dessa fälgar är tillgängliga med måtten 8.5x18 ET20, 9.5x18 ET20 eller 9.5x18 ET35, ET35 passar ju nog fast att ha 9.5" breda framfälgar kan ju väl inte funka? Har letat jättelänge efter dylika fälgar som passar, har sett bilder på likadana BMWn som har dessa fälgar. Vet någon var man skulle hitta sådana (Monaco Chicane) fälgar som passar till min bil? (Behöver inte vara äkta) tycker att jag har letat överallt fast utan resultat. | |
|
Jag gillar också dessa fälgar, har min andra uppsättning på min 320.Länk Fast jag har 19". Vi provade fälgarna på sonens 325Ci-01 och de tog i bak. Kolla på molway.com, de kanske har som passar din bil. BMW CS #5206 |
|
|
Kolla även tyred.se, där köpte jag sista gången, de var billigare BMW CS #5206 |
|
|
Det är väl så att det inte finns 18" chicane fälgar med ET 35. Kanske det finns 19" men de så skulle nog vara för stora. Tack ändå! |
|
|
Hade Chicane 8,5x19" ET35 på min 325 ci E46 ,satt som en smäck :) Gillade dem så mycket att jag behöll dem till min E92 där jag lade till 10mm spacers bak för bästa effekt. Tyred.se har 8,5x18" ET35 för 1412:- samt 8,5x19" ET35 för 1693:- ...bara att slå till! /Janne Surf Or Die!!! |
|
|
Kolla mina bilar och min E46 325ci. Den passade fint med 19". 225 eller 235/35-19 däck runt om. Jag hade 235/35-19" Yokohama S-Drive. Sköna däck med lite mjukare sidostomme som ger något långsammare styrrespons men högre komfort. Dessutom riktigt bra livslängd, då gummiblandningen är mer åt standardhållet dvs. hårdare än de mer prestandainriktade däcken... /J Surf Or Die!!! |
|
|
Tusen tack för era svar, dock så valde jag att beställa fälgar från tyskland (Platin P70 silver) www.felgenoutlet.de . Jag fann fälgarna snyggare och beställde dem, beställningen gick galant och fälgarna satt under BMWn efter några veckor. [IMG]Länk [IMG]Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.