|
|
|
|---|---|
|
Hej, tänkte åka och titta på denna M3 idag, någon som vet något om bilen? Länk | |
| Det jag undrar över är varför dem slängt på OEM 19-fälgarna istället för de vackra competiton fälgarna. | |
|
Historiken i Sverige ser rätt trevlig ut i alla fall. 3 privatpersoner som ägare som alla haft bilen i flera år. Två av dem borde ha gasat av sig sedan länge också eftersom de nu är 61 och 76(!) år gamla :) ------- //Lövet |
|
| Isty, i detta fall är jag faktiskt glad för det. Gillar dessa fälgar bättre. :) Andreas, den sista ägaren har haft den sen 2011-10-05 och det känns bra. Bilen verkar vara i kanon skick. Han byte in den mot en M3 E92.. | |
| Står faktiskt att bilen levererats med dessa fälgar, WHEELS DOUBLE SPOKE 67, 19" och det är väl sådana som sitter på? | |
|
Japp, det är de som sitter på. Mycket fin bil. Köpte du? |
|
| Ja, det blev precis klart. :) Hämtar den imorgon. 8 års abstinens borta :) Sist jag ägde en M3 var 2007, då en M3 e46 03. | |
|
Grattis Kalle m3 och välkommen till M3E46 familjen "nice" att den hamnar i Skåneland oxå:) |
|
|
Grattis, den ser riktigt fin ut på bilderna. Kan dock inte uttala mig om priset. /Anders |
|
| Grattis till en fin bil. Btw, fick du igenom några prutmån? bara nyfiken ;) | |
|
Jaap, fick prutat en hel del 😄. Tack för hjälpen Bianca med uppdateringen av navi, blev perfekt!! 😄 |
|
|
Nemas Problemas Kalle m3:) Såg pärlan IRL idag.. *Riktigt nice* TUMMEN UPP! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.