AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
412

Serie NR på M3GT ?

Patrik_boyboy
Hej =) har köpt mig en M3Gt och undrar vart man kan se vilket serie nr den har?? eller tillverknings nr: kanske man ska säga???
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
GRATTIS MANNEN!
Serienumret är dom sista tre siffrorna i chassienumret.
Berätta lite om din bil!

Grattis än en gång!
Patrik_boyboy
Tjenare grabben =) man får tacka *ler* klkart den roligaste bil jag haft i min äga kan jag lova *ler*nöjt* vet inte vad jag ska säga om bilen??? Köpte den ju igår. Men deeetn känns ok den har gått 10600 Mil servad i boken till 10200 Mil ALLA papper från Tyskland finns Saknar tyvär orginalfälgarna. Du kanske vet vart man kan få tag i nya??? Nu får du ta och tala om lite om din bil Mvh // Patrik GT
Prova att testa här;

Länk

///M3 E30 - The real one...
Patrik: Original fälgar köper du hos BMW.

Tycker du det blir för dyrt får du leta begagnat.

Har du importerat bilen nu eller fanns den redan i sverige? Och isf vart köpte du den?

/Per
Patrik_boyboy
Den fanns här *håller i mig* den fanns i Kalmar hos en handlare. Du då?? haft din länge?? vad har du för UTR??? mil?? Min har gått 10600 Och har ALLA PAPPER sedan Tyskland... Jag gav 150 kna det vara rimmligt???? vad betalade du???
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
Zodiakens bil kan du inte jämföra med, den har inte ens rullat hälften av vad din har =) Min bil, utrusting o en massa bilder hittar du på:

Länk
ke
342
kentsamuel
M3 E30
M3 E46
M535 E28
528i E28
318i E21
2800 CS E9
320d F31
530dM F10
Har det funnits en hos en handlare i Kalmar?
Det borde man ju vetat om.
Det var inte i Växjö då?
Det låter ju onekligen som den bilen, med det priset, milen och icke original-fälgar.
Låter onekligen som bilen från Växjö tycker jag. Som du säger. Samma mil pris och inte originalfälgar.

/Per
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
jupp, det måste vara den. ja ska titta på en imorgon, utanför malmö. nyimport, 14k mil o lätt krockad bak... ...kan bli intressant
Ge
235
Gerhard
Alpina B10 BiTurbo #354
Stog en GT i ett dike i Mönsterås igår (15/9)!!
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
*Huuh*
Jag har fått mycket "fanmail" LOL från diverse delar av europa senaste halvåret och det verkar som att många känner nån som "köpte en krockad gt" och "köpte en gt motor" osv. Skulle vara kul med lite ststistik men det e ju svårt o samla upp... Mer än en av de 350 lär ju vara mos vid det här laget.

Det e helt sjukt, jag e uppe i 13.000 besökare på min lilla sida nu. Det ramlar in mail var och varannan dag av entusiaster och det känns verkligen jättekul o äga en M3:a som inte e gul och har 25 ägare.

Länk
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
JN
1.064
JN
Porsche Cayenne turbo -08
Volvo XC90 T6 -03
Volvo XC70 2,4T -02
Ja, man kanske skulle satsa på en gt, dessa bilar borde stå sig bra i värde och de är inte så farligt dyra heller.

Mvh Jens
Visa användare
302
John John
M3GT-95
320iM touring-03
1502-75
Hur många glada GT ägare finns det här i forumet?
Själv har jag vårdat och njutit av nr 146 i tre säsonger och femtusen mil. Har väldigt svårt att skilja mig från bilen. Det enda som just nu.... är sugen på eller jag menar om några år skulle väl vara en CSL!

Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
328-johan

ja ha en gul med okänt antal tyska ägare.
e väldigt nöjd!

M POWER- När du älskar att KÖRA!!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.