AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
4.860

535 d e61 lci dyra?

Kollat lite på 535d e61 igen. Saknar dom jag haft
Men verkar som dom e gjorda o guld.
Får ju inget för mon passat variant 2.0 tdi 4 motion 2011 heller i inbyte.
Bilen har ju inte rullat mer än 6400mil. Och jag kollar på 08 or som har minst 14 på mätaren dom ligger på 180 minst. Kommer i håg när jag sålde min 535 visserligen med vtech steg 2 men det var ju dom pengarna det pratades om då med.
Har även kollat 530 xd och 525d xd och vanligt men samma där dyrt.
thekinglives
Blev bjuden mellan 90-120kkr för min 535d lci E61 som då rullat 17k mil, detta var
förra hösten och hos en större handlare i småland och den andra en märkeshandlare
också i småland.

Mellanpriset avsåg ny bil i 400kkr klassen......

Självklart bytte jag inte!!! Är jäkligt nöjd med detta beslutet efter en semestertripp på 670mil med otrolig komfort i en "maskerad" sportbil och en förbrukning
som en miljöbilsdieselägare hade varit nöjd med:)

Kanske fler som gjort som jag då...
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Har själv min 535d LCi 2007 till salu just nu... Länk .
Och inte helt oväntat så håller jag inte riktigt med dig ;).
Jag brukar utgå från bilpriser.se som ger en bra bild av ungefär vad bilen är värd.
I mitt fall har jag sedan vägt in min bils skick, vilket är anmärkningsvärt bättre än snittet, samt även för den höga utrustningsnivå som bilpriser.se inte riktigt kan spegla i sin gratisvärdering.

Intresset för bilen är ganska stort får jag säga, efter en dryg veckas annonstid. Just nu har jag ett bud på 190' som jag faktiskt är nöjd med och mycket väl kan släppa bilen för. MEN mitt I-landsproblem just nu är att jag inte kan hitta en värdig ersättare och familjen kan inte stå utan kombi-bil. Jag letar efter en 530/535d i 300-400' klassen. Mina krav är högt ställda på både skick och utrustning vilket gör att just nu inte finns nån bil till salu där ute (i Sverige) som passar mina krav (M-paket, komfortstolar, drag, dieselvärmare, Navi-pro, HiFi).

Mvh Jimmy
thekinglives
Jimmyboy: Har du gjort rotavdrag på skatten på din 535d?:)

190kkr.......är ju ett riktigt bra bud.
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Thekinglives: Ja det måste ha gjort ;), tack för att du såg det. Rätt skattesumma ska vara 5263kr/år. Får justera annonsen.

Ja 190' är ett ok bud och där är två intressenter som lämnade det budet samtidigt faktiskt.

Mvh Jimmy
Ce
576
Centrallogik
X3 M Sport 20d -21
Skulle jag nu bytt till LCI hade det funnits två krav utöver det "vanliga"(komfortstol, dieselvärmare m-sport, hi-fi/l7, navi p). Det är att navin är hdd baderad. (så en 09 eller nyare) samt sportautomat och elbaklucka!

Finns ex en enägarbil på firma med ovan spec för 224. Då är saken rätt lätt
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.