|
|
|
|---|---|
Patrik_boyboy |
Tjenare =) har just köpt mig en Bmw M3GT någo som har nå bra förslag på vart man kna försäkra billigt??? kan man skaffa en antusiast försäkring på den tro?? Wasa hade ju sådana förr!! men har slutat nu ju =( någon som vet vilka som kan erbjuda den typen av försäkring nu??? |
|
Tjenare. Länsförsäkringar brukar ligga billigast då det gäller M3:or. De har även entusiastförsäkring, men inte för M3 E36. Eftersom du har en GT så borde du kunna få det, tycker jag. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
Patrik_boyboy |
Det tackar jag för =) ska ta och ringa dem på Måndag... TACK =) |
|
För mig var iaf t-hansa klart billigast, kollade runt hos alla bolag när jag köpte bilen. Länsförsäkringar ska enligt många vara billiga på m3:or, men det stämmer nog inte i Gävleborg iaf, jag skulle få en premie på över 20 tusen per år hos dom. Jag har nu t-hansa och betalar ca 12800:-/år för helförs. Mvh Jens |
|
|
En GT borde absolut gå att entusiastförsäkra. Ring och fråga ett par gånger ifall den förste du pratar med inte ger dig "rätt" svar... /Kristian |
|
Patrik_boyboy |
tjenare på er alla =) det går att ha entusiasn försäkring =) den kostar 1800:- hel år om man uppfyller alla krav... då i länsförsäkringar jag är 23 år har 60% bonus halv försäkring kostar 10000:- helår 900:- måndaen och jag bor strax utanför Göteborg |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.