|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har försökt hitta en uppsättning Style 66 med 9" till bak och 8" fram, men det verkar nästan omöjligt. Jag vet att det finns en hel del i förråd och gömmor som folk ställt undan då de bytt fälgar, jag pratade med en bekant och han hade till och med slängt sina (!!). Hur ska jag gå tillväga för att hitta min uppsättning 66:or som är 17x8" och 17x9? | |
|
Skriva här som du gjort kan ju funka. Sitter på jobbet nu men jag har 2 uppsättningar av Style 66 Ena uppsättningen hade jag tänkt att ha till vinterdäcken. Jag är ganska säker på att det är 17x8 och 17x9 på dom som är tanken att ha som vinterdäck. Kan ev sälja dom. |
|
|
Tjenare! Skickade ett PM till dig. Mvh/ Matte |
|
| Funderar på att sätta ut köpesannonser, är det någonsin någon som läser dem? | |
|
Har sett ett antal som säljer sådana på blocket på senare tid - kolla där! Sök efter "E39". Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Kollar av blocket 5-6 gånger per dag, även börsen här (som dessvärre känns ganska död). Kom ut några i Värmland igår, tyvärr är det över 4h enkel resa till dem, sen finns det en uppsättning i Knivsta men de är bara 8" runtom. |
|
|
Ang. de i Karlstad/Värmland - det är väl bara att be honom skicka med bussgods eller liknande...!? Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.