|
|
|
|---|---|
|
Hej, Tänkte lägga ut en Winkelhock på blocket som mest bara stått i garage i flera år nu, bara tagits fram för besiktning å lite provkörning så bättre att sälja bort den till någon som har nöje av den. Min fråga då är om någon vet vad vettigt pris att lägga ut den för är. Hittar ingen på någon annons så lite svårt att veta vad man kan ta? Fint skick, nästan helt original utom fälgar. 26000 mil | |
|
Länk Vet dock inte hur relevant det priset är, den bilen har tydligen varit på annons i många år. Jag rekommenderar expertisen på m5portal.com ! --------------------------------- If you can´t drift it - ditch it! |
|
| Länken till mobile.de fungerar inte | |
|
Skulle tro att det är denna Länk /Rickard |
|
|
En WH E34 M5 har ett samlarvärde. Blocket är nog ingen bra ide. Presentera bilen på www.m5portal.com och be om rådgivning där. E9-Coupe Register Sverige Global E34 M5touring Registry |
|
|
Skicka bilder och info till mig Mikegti@live.se Denna modell känner jag inte till så berätta mer |
|
|
Mikecab: Här finns det info om själva modellen (och andra E34or): Länk Alla specialare av M5 E34 finns listade här med VIN och land (om känt): Länk M3 E36 i Sverige Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.