|
|
|
|---|---|
| Efter 11 år av glädje så är det nu dags att låta nummer 28 glädja någon annan | |
| Fakta? Priside? | |
| Precis vad har du för pris ungefär? Bor nämligen på byn och suktat efter den där sen man åkte moped ; ) | |
| Tja Orginal i bra bruksskick med lite skönhets fel 12600 mil. 60000 EUR är jag bjuden (ca. 550000 SEK) | |
| Sten E: Bra bud! De som frågar tänker nog mer på bud under 200' gissar jag? | |
| Dawwe: Nja så bra är inte budet de tre som tidigare sålts sedan hösten 2014 ligger alla över 1000000 SEK | |
| Sten E: Oops. Då är 60000€ som hittat. Sälj inte :). Har bilen en kopplingspedal :)? | |
|
Ja och nej shifttronic som jag inte gillar är std på min (sliter på lamellerna) så jag har moterat kopplingspedal Gubben börjar bli gammal och kör som en galning,,,,,,fortkörnings böter och pension går inge bra ihop |
|
| Hoho skapligt tänkte väl i banorna runt 300k+- men då är man ju inte ens halvvägs där! Hoppas du hittar en värdig köpare : ) | |
| Ok. Jag tror att du bör återställa till 100% original (plocka bort pedalen), om du vill få högsta möjliga pris? Egentligen borde det upplevas positivt av spekulanter att den har pedal, men likförbannat kommer de motivera ett lägre bud just med att "den är ju inte original"... Har du funderat på försäljningsuppdrag via tex | |
| Länk | |
| Cykeltjuv: En "vanlig" Csi som inte gått alltför långt får du för de pengarna, men då är det ingen kolfiberhuv för 20000 Euro, Fast det är det inte på Alpina B12 5.0 Coupé heller | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.