|
|
|
|---|---|
|
Hej grappar! Precis ägare till en 335a 2009. Har en fråga har sökt överallt men hittar bara gamla trådar. Som sagt så vill jag få bort fartspärren till navin tror den ligger på ca 6km/h just nu innan skärmen stängs av. Går det att ändra den till 150 till exempel? Länka gärna nyare trådar. | |
| Det finns två sätt, ett är att gå in på till exempel dvdinmotion och beställa en skiva som löser det åt dig. Det andra är att göra det själv, det är inte särskilt svårt lite beroende på datorvana. Du behöver en lite speciell kabel också, OBD<->Ethernet, går att löda själv eller köpa. Jag hittar inte tråden där det beskrivs just nu, men om du är intresserad av att göra det själv kan jag leta vidare vid tillfälle. Finns en tråd här på AP där det beskrivs. | |
| Hittade tråden här på AP där det är lite diskussion kring hur man gör om du vill göra det själv: Länk | |
| jo men gärna har sökt hittar inget om det du nämner. Har OBD kontakt samma program som bmw sverige använder på min bärbara så kan söka felkoder o annat sånt :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.