|
|
|
|---|---|
|
Här kan ni se alla priser och tillbehör: Länk | |
| 3 GT : Länk | |
| 340i Touring .1s snabbare 0-100 :D | |
| ....att 335d (fortfarande!) accar snabbare än motsvarande bensinare - nu med "högre" modellbeteckning; måste väl ändå ses som ett misslyckande?? | |
| 330xd GT beställd, tyvärr ingen motoruppdatering på GT förrän 2017 enligt försäljaren. så de nya har ca 200kr billigare skatt 0,1s snabbare :) och lägre utsläpp än 2016 års mod. | |
| Sani, 335d accelererar fortare till 100km/h, dieselns paradgren i.o.m. den höga kraften på låga varv. Att den accelerar fortare i alla lägen är inte givet baserat på det. | |
| Nu går det att bygg LCI på bmw.se | |
| Grelle; jag förstår det - men det är fortfarande inte OK :) (Speciellt inte när man har fler pollar under huven i bensinaren nu) | |
|
Lite trist att det här pkt inte fick följa med till landet lagom..: Track Handling Package: Variable Sport Steering Adaptive M Suspension M Sport Brakes 18" light alloy wheels in orbit grey with Michelin Pilot Super Sport tires 19" wheels optional on 340i models Kan det vara som så att det är vårat RFT krav som stjälper det hela..? Michelin PSS finns väl inte som RFT vad jag vet? Taget från bimmerpost.com |
|
| Premiären sker lördagen den 22 Augusti. | |
| Kollade in faceliften idag och det är verkligen små förändringar helt omöjliga att se om man inte har en gammal F30 att jämföra med.. | |
|
Fick leverans av min 340i Touring igår. Skönt att vara tillbaka i en BMW igen efter ett par år i stjärnan ovanpå huven landet :) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
| Det var snabbt! Trevlig bil. Den kommer du nog vara väldigt nöjd med. | |
|
Hillstreet Trevligt. Spec? Hur upplever du motorn jämfört med gamla 335i om du nu har erfarenhet av den? |
|
|
M-paket, Safirsvart, Dakota läder, Ash Wood trim och 19 tums 442 fälgar. I övrigt specade jag det mesta förutom aktiva körhjälpmedel som radar, laneassist och annat. Länk De mer osäkra valen jag gjorde var variabel sportstyrning och xDrive. Väldigt svårt att jämföra motorn eftersom jag för tillfället håller mig under 4500 varv i ett par hundra mil. Den option som jag är mest positivt överraskad av är den adaptiva M fjädringen, bilen är verkligen extremt bekväm trots 19" hjul och runflats jämfört med den E91 jag hade. Jag får återkomma när jag klämt de 250 milen och vågar öppna spjällen lite :-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.