|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag undrar om det är någon i närheten av Västervik-Linköping-Norrköping som kan koda om så man får automatisk halvljus till en importerad e46:a? Skulle vara skysst om man kunde få blinkningar vid låsning/upplåsning med. Självklart betalas en slant. M.v.h Rille En gång BMW, alltid BMW! | |
|
Detta gör du plättlätt själv med en BMW-scanner. Inte helt fel att ha ett diagnosverktyg själv heller. Du hittar den här (jäv): Länk Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Hej Förstår hur du menar olao. Jag har varit inne på det förut men jag har tummen mitt i handen vad gäller programmering. Sen har jag bara stationär mac.. 😉 M.v.h Rille En gång BMW, alltid BMW! |
|
|
Ok Ok, bootcamp med windows och bär ner den i garaget? ;-) Vilken av dessa orter bor du närmast? Kan finnas någon jag vet som kan hjälpa till. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Hej Ola Allra närmast är Västervik men jag har inga problem att ta mig till Linköping eller Norrköping. M.v.h Rille En gång BMW, alltid BMW! |
|
|
Kollar på det! Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Rille, jag har en trevlig kille i Norrköping som fixar detta åt dig. Jag har powerpostat dig kontaktuppgifterna. Han är förvarnad ;-) Mvh Ola Mijn bil: Länk |
|
|
Tack Ola M.v.h Rille En gång BMW, alltid BMW! |
|
|
Super duktig och verkligen trevlig kille. Kan verkligen rekommendera denna kille. Kommer garanterat höra av mig till han igen. M.v.h Rille En gång BMW, alltid BMW! |
|
|
Skönt att höra att det löste sig på bästa sätt! Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.